חברת Swiss מצטיידת החודש ב- 2 מטוסי איירבוס A340-300 חדשים
במהלך חודש אוקטובר נמסרו לידיה של חברת Swiss Worldcargo 2 מטוסי Airbus A340-300. המטוסים החדשים יחליפו בהדרגה, עד ליוני 2004, את מטוסי הבואינג מדגם MD11 והם יציעו גם שרותי מטען ודואר
00:00 ,16.10.2003
במהלך חודש אוקטובר נמסרו לידיה של חברת Swiss Worldcargo 2 מטוסי Airbus A340-300. המטוסים החדשים יחליפו בהדרגה, עד ליוני 2004, את מטוסי הבואינג מדגם MD11 והם יציעו גם שרותי מטען ודואר.
המטוסים החדשים מצויידים במנועים מתקדים מסוג CFM56-5C המרחיבים את טווח הטיסה בעלויות תחזוקה נמוכות ובחסכון בדלק.
על פי ההודעה, המטוסים החדשים מסוגלים להוביל כמות מטען הזהה למטוסי ה- MD11 אך, יחד עם זאת, החסכון הניכר בעלויות הדלק מאפשרים נתח רווחים גבוה יותר וטווחי טיסה רחוקים יותר.
עוד נמסר כי יתרון נוסף של מטוסי ה- A340-300 הינו בתחום הובלת בעלי חיים וחומרים מתכלים. תאי האחסון "שקטים" יותר וניתן לווסת את הטמפרטורה בטווח בין 2-25 מעלות צלזיוס.
ביולי 2003 נקלט מטוס ה- A340-300 והחל לפעול בקוים ציריך-דובאי-מוסקט וציריך-דובאי-קראצ'י, עם טיסה אחת לשבוע כיום ו-4 טיסות שבועיות עד לסוף 2003.
המטוסים החדשים ייחלו לפעול בקו בנגקוק-סינגפור-תל טביב החל מאוקטובר, ובקו טוקיו-נאריטה החל מנובמבר, בתדירויות שיגדלו על פי הצורך. כזכור, ב- 7 לחודש נחת המטוס בטיסת הבכורה שלו בקו לישראל והתקבל בטקס חגיגי.
עוד נמסר כי עד לסוף יוני 2004 תסיים החברה את ההצטיידות ב- 9 מטוסי A340-300. המטוסים החדשים יפעלו לצד המטוסים הקיימים מסוג A330-223 שפועלים ביעדים במזרח התיכון, מרכז אפריקה, מזרח וצפון אמריקה.
המטוסים החדשים מצויידים במנועים מתקדים מסוג CFM56-5C המרחיבים את טווח הטיסה בעלויות תחזוקה נמוכות ובחסכון בדלק.
על פי ההודעה, המטוסים החדשים מסוגלים להוביל כמות מטען הזהה למטוסי ה- MD11 אך, יחד עם זאת, החסכון הניכר בעלויות הדלק מאפשרים נתח רווחים גבוה יותר וטווחי טיסה רחוקים יותר.
עוד נמסר כי יתרון נוסף של מטוסי ה- A340-300 הינו בתחום הובלת בעלי חיים וחומרים מתכלים. תאי האחסון "שקטים" יותר וניתן לווסת את הטמפרטורה בטווח בין 2-25 מעלות צלזיוס.
ביולי 2003 נקלט מטוס ה- A340-300 והחל לפעול בקוים ציריך-דובאי-מוסקט וציריך-דובאי-קראצ'י, עם טיסה אחת לשבוע כיום ו-4 טיסות שבועיות עד לסוף 2003.
המטוסים החדשים ייחלו לפעול בקו בנגקוק-סינגפור-תל טביב החל מאוקטובר, ובקו טוקיו-נאריטה החל מנובמבר, בתדירויות שיגדלו על פי הצורך. כזכור, ב- 7 לחודש נחת המטוס בטיסת הבכורה שלו בקו לישראל והתקבל בטקס חגיגי.
עוד נמסר כי עד לסוף יוני 2004 תסיים החברה את ההצטיידות ב- 9 מטוסי A340-300. המטוסים החדשים יפעלו לצד המטוסים הקיימים מסוג A330-223 שפועלים ביעדים במזרח התיכון, מרכז אפריקה, מזרח וצפון אמריקה.
עשוי לעניין אותך
חברת אל על מציינת 10 שנות פעילות בקו ישראל-תיאלנד
סינגפור – המגזר הלוגיסטי חש מאוים
סוויס משיקה מטוס איירבוס 340 חדיש בקו ישראל – שוויץ
לופטהנזה קרגו – בראש רשימת 20 מובילי המטען האוייריים בשנת 2002
חברת הספנות נוראסיה מציעה שרות חדש ישיר מהמזרח הרחוק
משרד התמ"ת: משבר הסארס לא השפיע על היצוא הישראלי לסין