לופטהאנזה טקניק הגרמנית בחרה בבבילון הישראלית
חברת Lufthansa Technik הגרמנית, מבית לופטהאנזה, רכשה לאחרונה את תוכנת המידע והתרגום בבילון לשימוש בכל מחשבי החברה, והזמינה 5000 רשיונות של תוכנת Babylon-Corporate
00:00 ,14.01.2004
חברת Lufthansa Technik הגרמנית, מבית לופטהאנזה, רכשה לאחרונה את תוכנת המידע והתרגום בבילון לשימוש בכל מחשבי החברה, והזמינה 5000 רשיונות של תוכנת Babylon-Corporate. היקף העסקה הראשונית הוא למעלה מ- 100 אלף דולר, והחברה צופה עסקאות נוספות עם חברות מתאגיד לופטהאנזה.
בשל פעילותה העסקית הבינלאומית של החברה, הייתה זקוקה Lufthansa Technik לאמצעי גישה יעיל למגוון רחב של מקורות מידע. הפתרון שהופעל בעבר ב-Lufthansa Technik וסיפק גישה למילונים לשוניים ומונחונים מקצועיים של החברה, התגלה כלא מספק. בהיותו פתרון מבוסס אינטרנט הוא לא עמד בדרישות מדיניות אבטחת המידע הנוקשות של החברה. פתרונות אחרים לאחזור מידע שהוצעו לחברה, היו קשים להטמעה בקרב עובדי החברה בהיותם בעלי ממשק משתמש מורכב שהקשה על תפעולם.
לבסוף בחרה החברה ב- Babylon Corporate, בשל הגישה המיידית והנוחה שהתוכנה מציעה למגוון רחב ומגוון של מקורות מידע, בלחיצת כפתור אחת. הטמעת המוצר בחברה ארכה שבועות ספורים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות חברת בבילון.
לדברי מרטין דמריך, מנהל פרוייקט ב-Lufthansa Technik: "תהליך ההתקנה בחברה גדולה כמו Lufthansa Technik לווה בכמה דרישות מיוחדות. בתמיכתה של חברת בבילון השגנו תוצאות מצוינות והעובדים נהנים מכלי העבודה החדש שהועמד לרשותם". הוא מוסיף כי "בבילון מציעה יתרון ברור ליעילות עבודתו של המשתמש. פלטפורמה אחת פשוטה מאפשרת גישה למילונים בכל השפות ולכל מאגרי המונחים המקצועיים. תוכנת בבילון גם מספקת בסיס אחיד ומשותף לכל דרישות התוכן העתידיות של החברה, עליהן ניתן יהיה לענות באמצעות הוספת מאגרי תוכן לתוכנה".
חברת Lufthansa Technik plc נוסדה בשנת 1994 והיא חברת בת של Deutsche Lufthansa. החברה עומדת בראש קבוצת לופטהנזה טקניק הבינלאומית ומספקת שירותים ליותר מ- 370 חברות תעופה אחרות, חברות צ'רטר וציי מטוסים פרטים המספקים שירותי VIP. לחברת Lufthansa Technik 11,000 עובדים בגרמניה והיא בנויה מ- 25 חברות בת. בשנת 2002 עמדו הכנסות החברה ממכירות על סך של 2.8 ביליון יורו (יחד עם חברות הבת של החברה).
חברת בבילון השיקה את התוכנה שלה לראשונה בספטמבר 1997. לחברה יש כיום כבר למעלה מ-22 מליון משתמשים רשומים לתוכנת התרגום והמידע שלה, וכ- 15,000 משתמשים חדשים מתוספים אליהם מדי יום. בשנת 2001 החלה בבילון לגבות תשלום עבור שרותיה, והיתה עדה לשיעורי המרה ניכרים מקרב משתמשי החינם למשתמשים בתשלום.
בבילון חדרה בהצלחה גם לשוק העסקי, והיא מספקת פתרון בלחיצה אחת לבעיות גישה למקורות מידע פנים-ארגוניים. בשנה שעברה חתמה החברה על עסקאות עם מובילים בתחום התעשייה דוגמת Ernst & Young, UBS, UPS, Coca-Cola, Gillette/Braun, Philips, Ford, BMC Software, Comverse, AEG, Aventis, Agis, BASF, Deutsche Bank, Mercury Interactive, Amdocs, IBM, Ericsson, Fujitsu, ,Siemens, Nike, Pfizer, 3M, Daimler Chrysler, Radware ואחרים.
בשל פעילותה העסקית הבינלאומית של החברה, הייתה זקוקה Lufthansa Technik לאמצעי גישה יעיל למגוון רחב של מקורות מידע. הפתרון שהופעל בעבר ב-Lufthansa Technik וסיפק גישה למילונים לשוניים ומונחונים מקצועיים של החברה, התגלה כלא מספק. בהיותו פתרון מבוסס אינטרנט הוא לא עמד בדרישות מדיניות אבטחת המידע הנוקשות של החברה. פתרונות אחרים לאחזור מידע שהוצעו לחברה, היו קשים להטמעה בקרב עובדי החברה בהיותם בעלי ממשק משתמש מורכב שהקשה על תפעולם.
לבסוף בחרה החברה ב- Babylon Corporate, בשל הגישה המיידית והנוחה שהתוכנה מציעה למגוון רחב ומגוון של מקורות מידע, בלחיצת כפתור אחת. הטמעת המוצר בחברה ארכה שבועות ספורים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות חברת בבילון.
לדברי מרטין דמריך, מנהל פרוייקט ב-Lufthansa Technik: "תהליך ההתקנה בחברה גדולה כמו Lufthansa Technik לווה בכמה דרישות מיוחדות. בתמיכתה של חברת בבילון השגנו תוצאות מצוינות והעובדים נהנים מכלי העבודה החדש שהועמד לרשותם". הוא מוסיף כי "בבילון מציעה יתרון ברור ליעילות עבודתו של המשתמש. פלטפורמה אחת פשוטה מאפשרת גישה למילונים בכל השפות ולכל מאגרי המונחים המקצועיים. תוכנת בבילון גם מספקת בסיס אחיד ומשותף לכל דרישות התוכן העתידיות של החברה, עליהן ניתן יהיה לענות באמצעות הוספת מאגרי תוכן לתוכנה".
חברת Lufthansa Technik plc נוסדה בשנת 1994 והיא חברת בת של Deutsche Lufthansa. החברה עומדת בראש קבוצת לופטהנזה טקניק הבינלאומית ומספקת שירותים ליותר מ- 370 חברות תעופה אחרות, חברות צ'רטר וציי מטוסים פרטים המספקים שירותי VIP. לחברת Lufthansa Technik 11,000 עובדים בגרמניה והיא בנויה מ- 25 חברות בת. בשנת 2002 עמדו הכנסות החברה ממכירות על סך של 2.8 ביליון יורו (יחד עם חברות הבת של החברה).
חברת בבילון השיקה את התוכנה שלה לראשונה בספטמבר 1997. לחברה יש כיום כבר למעלה מ-22 מליון משתמשים רשומים לתוכנת התרגום והמידע שלה, וכ- 15,000 משתמשים חדשים מתוספים אליהם מדי יום. בשנת 2001 החלה בבילון לגבות תשלום עבור שרותיה, והיתה עדה לשיעורי המרה ניכרים מקרב משתמשי החינם למשתמשים בתשלום.
בבילון חדרה בהצלחה גם לשוק העסקי, והיא מספקת פתרון בלחיצה אחת לבעיות גישה למקורות מידע פנים-ארגוניים. בשנה שעברה חתמה החברה על עסקאות עם מובילים בתחום התעשייה דוגמת Ernst & Young, UBS, UPS, Coca-Cola, Gillette/Braun, Philips, Ford, BMC Software, Comverse, AEG, Aventis, Agis, BASF, Deutsche Bank, Mercury Interactive, Amdocs, IBM, Ericsson, Fujitsu, ,Siemens, Nike, Pfizer, 3M, Daimler Chrysler, Radware ואחרים.
עשוי לעניין אותך
13.01.2004
מינהל התעופה קיצץ ללופטהנזה ב-10% את היצע המושבים בטיסותיה בשבועיים הקרובים
28.12.2003
אודי דרור התמנה כמנהל שרות הלקוחות של לופטהנזה קרגו באוסטריה
25.09.2003
לופטהנזה קרגו – בראש רשימת 20 מובילי המטען האוייריים בשנת 2002
21.09.2003
לופטהנזה קרגו מבצעת רה ארגון במטוסי המטען שלה
27.07.2003
100 שנים לאופנועי הרלי דיווידסון – לופטהנזה מטיסה 140 אופנועי יוקרה לארה"ב
25.05.2003
שאול גרימברג מונה למנהל המכירות החדש בלופטהנזה קרגו