מגזין "ביזנס וויק": UPS מס' 1 בשירות לקוחות

החברה זכתה בתואר הודות לאמינות שירותי השילוח שלה, הכשרת נהגים ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת, על מנת לייעל את יעילותה ושירותיה עבור הלקוחות. הסקר נערך בקרב 3,000 מקוראי המגזין


00:00 ,14.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה זכתה בתואר הודות לאמינות שירותי השילוח שלה, הכשרת נהגים ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת, על מנת לייעל את יעילותה ושירותיה עבור הלקוחות. הסקר נערך בקרב 3,000 מקוראי המגזין
 
חברת UPS דורגה לאחרונה במקום הראשון במתן שירות לקוחות בענף ההובלות על ידי המגזין האמריקאי Business Week ובכך נכללה בין עשרת ה"אלופות" בקטגוריה.
 
הסקר נערך על ידי המגזין בשיתוף עם JD Power, חברת מידע בינלאומית העורכת סקרי שביעות רצון, איכות מוצר והתנהגות צרכנים ברחבי העולם. הסקר נערך בקרב 3,000 מקוראי המגזין.
 
על פי הדירוג, זכתה UPS בתואר הודות לאמינות שירותי השילוח שלה, הכשרת נהגים ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת, על מנת לייעל את יעילותה ושירותיה עבור הלקוחות.
 
קורט קון, סגן נשיא מכירות ושיווק בינלאומי של חברת UPS, אמר כי "מצד אחד הגיעה UPSלהיות חברת משלוחי האקספרס הגדולה ביותר בעולם ומצד שני היא הצליחה לשמור על רמת גמישות גבוהה המאפשרת לה להתנהל ביעילות ולסייע ללקוחותיה לנהל את שרשרת האספקה שלהם תוך מתן שירות לקוחות איכותי".