נתב"ג 2000: ביומיים הראשונים התקבלו 400 תלונות והצעות לשיפור מציבור הנוסעים

פי שלושה יותר מאשר מספר הפניות הרגיל שהתקבלו בטרמינל הישן


00:00 ,14.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
ביומיים הראשונים להפעלת הטרמינל החדש בנתב"ג 2000 התקבלו 400 תלונות והצעות לשיפורים של נוסעים - פי שלושה יותר מכמות הפניות הרגילה בטרמינל הישן - כך עולה מנתון פנימי של רש"ת. מדובר בהצעות לשיפורים ותלונות ששילשלו הנוסעים ל-18 תיבות שהציבה רש"ת ברחבי הטרמינל החדש.

מניתוח ראשוני של פניות הציבור עולה, כי רובן מתייחס להיעדר שילוט נאות בטרמינל החדש, המקשה מאוד על ההתמצאות באולמות רחבי הידיים. כמו כן, במקצת מהתלונות היתה התייחסות למרחקי ההליכה הארוכים.

תלונות נוספות היו על מחסור בעגלות כבודה בנקודות איסוף שונות בטרמינל החדש. כתוצאה מכך, נאלצו נוסעים לסחוב בכוחות עצמם את המזוודות מרחק רב. עוד התלוננו נוסעים על גובה המחירים במסעדות הטרמינל החדש.

כמה תלונות התקבלו בנוגע למכסי ביוב בולטים בכביש הגישה לטרמינל. באחד המקרים נגרם אף נזק לרכב, כאשר מכסה ביוב שעליו חלף הרכב עף ממקומו ופגע בחלקו האחורי של כלי הרכב. כתוצאה מכך, איבד הנהג שליטה ברכב ופגע במעקה בטיחות.

"אנו מתייחסים לתלונות ברצינות רבה, לומדים את הפניות ופועלים במהירות כדי לשפר. ההיזון החוזר של ציבור הנוסעים חשוב לנו מאוד", אמר אתמול בתגובה מנכ"ל רש"ת, גבי אופיר. לדבריו, הוכנסו כבר שיפורים ונוסף שילוט, ולאורך המסדרונות יש דרכנועים שנועדו להקל על תנועת הנוסעים.

תלונות והצעות לשיפור בנתב"ג 2000

* היעדר שילוט נאות המקשה על ההתמצאות

* מחסור בעגלות כבודה באזורים מסוימים

* מחירים גבוהים במסעדות ובדוכנים

* מכסי ביוב בולטים בכביש הגישה