בעקבות מסע הפרסום העולמי לשיווק שרות האקספרס “X-Presso” אירגנה סוויס וורלדקרגו ישראל מסע לימודי לאזור הנגב ללקוחות השירות.
האירוע כלל תחרות של קליעה בחץ וקשת וכל המשתתפים לבשו חולצות טי שירט אדומות שעוצבו במיוחד לאירוע זה כשעליהן הודפס הסלוגן - "Fastest delivery: Swiss X-Presso". לדברי המארגנים, הם בחרו במשחק החץ והקשת משום שהוא תואם לקמפיין של SWISS.
"החץ, המופיע תמיד בכל הפרסומים של סווייס, מסמל את המהירות ואת ההתכוונות למטרה של השרות של סווייס המוצע בשרות ה-“X-Presso” שלה", אמר רונן שפירא, מנהל השיווק של סווייס לאזור אפריקה והמזרח הקרוב.
הטיול הלימודי כלל גם ביקור בחוות האלפקות וארוחת צהריים מסורתית במאהל בדואי בנגב.
סווייס משחקת בחץ וקשת במדבר הישראלי
בעקבות מסע הפרסום העולמי לשיווק שרות האקספרס “X-Presso” אירגנה סוויס וורלדקרגו ישראל מסע לימודי לאזור הנגב ללקוחות השירות
00:00 ,29.06.2005
עשוי לעניין אותך
מפגש אזורי שנתי של Swiss WorlCargo נערך בתל-אביב
הכנסת קיבלה אתמול תיקון מקיף לחוק היטלי סחר שיזם משרד התמ"ת
שוק סכיני הגילוח, פסטה, קוקה קולה ומיונית
עובדי ממגורות דגון פתחו בשביתה ללא הגבלת זמן בדרישה לתוספת שכר
הריבית ללא שינוי גם ביולי - 3.5%
מחלוקת בין ישראל לפולין לגבי היקף טיסות שכר בין המדינות