אמיר שני למנכ״ל נתב״ג: בדק בית בנושא איכות השירות למטעני היבוא

סגן נשיא איגוד לשכות המסחר פנה לשמואל זכאי בנוגע למצבן של עגלות רש״ת המשמשות להובלת מטעני יבוא וטוען: עגלות ישנות ותחזוקה לקויה גורמות לאובדן ולנזק לחבילות שמגיעות ביבוא. בחנו בהקדם דרכים לשיפור תחזוקת וחידוש צי העגלות


14:23 ,12.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה הבוקר במכתב לשמואל זכאי, מנכ״ל נתב״ג, בנוגע למצבן של עגלות רש״ת המשמשות להובלת מטעני יבוא.

 

לטענת שני, בחודשים האחרונים – בעקבות בדיקות אותן ביצעו שמאים למספר אירועים ביטוחיים, הצטבר אצל יבואנים מידע בדבר ירידה משמעותית, לכאורה, באיכות השירות הניתן על ידי רש״ת בהובלת מטענים ממטוסי הנוסעים החונים בסמוך לטרמינל 3, למסופי המטען ומאזור חניית מטוסי המטען למסופים.

 

עיקר הטענות מתמקד לא רק בתחזוקה לקויה של אותן עגלות אלא גם בעיקר באיכות ובגיל העגלות המשמשות את רש״ת בהובלת מטענים למרחק רב יחסית של כ-6 ק״מ.

 

לדברי שני, על פי מידע שהגיע לאיגוד לשכות המסחר, לנוכח שחיקת הציוד ומצב העגלות, אובדות, ניזוקות ונרטבות חבילות רבות לאורך נתיב הנסיעה/ גרירה.

 

שני אף צירף למכתבו למנכ״ל נתב״ג תמונות שצולמו בימים האחרונים המתארות לטענתו בבירור את חומרת המצב. שני צירף בנוסף צילומי עגלות זהות המשמשות את מגזר המטענים בנמלי תעופה זרים.

 

שני מסכם את מכתבו וכותב למר זכאי כי ״נוכח העובדה שרש״ת שמה לה למטרה לשפר את איכות השירות הניתן למטעני היבוא, על רש״ת מוטלת החובה לקיים בדק בית בנושא ולבחון תוך פרק זמן קצר דרכים לשיפור תחזוקת וחידוש צי העגלות״.

 

טרם נמסרה תגובה מנתב״ג / רש״ת.