IATA : יש לשפר רמות האבטחת באוויר בלא לגרום עוגמת נפש לנוסעים
בהודעה לעתונות שנמסרה מטעם ארגום IATA, מר Giovanni Bisignani מנהלה הכללי ו- CEO של ארגון IATA מתייחס לפערי רמות האבטחה הקיימות בעולם שבסופו של דבר פוגעות בנוסעים
00:00 ,30.10.2002
בהודעה לעתונות שנמסרה מטעם ארגום IATA, מר Giovanni Bisignani מנהלה הכללי ו- CEO של ארגון IATA מתייחס לפערי רמות האבטחה הקיימות בעולם שבסופו של דבר פוגעות בנוסעים.
מר Bisignani נשא דבריו בכנס AVSEC העולמי שדן בנושאי אבטחה אווירית ושנערך ברומא. מר Bisignani קרא לגישה גלובלית אחידה בנושא אבטחה שתסתמך על רמה טכנולוגית גבוהה, כמו שיטת ה- Biometrics לשיקוף, שתמנע עוגמות נפש בקרב הנוסעים. עוד ציין מר Bisignani שממשלות ברחבי העולם הן האחראיות על הגנת תושביהן.
על פי ההודעה, העלויות המשוערות לחברות התעופה על תגבור האבטחה נאמדות בכ- 3 מיליארד דולר בשנת 2002. בנוסף, ההפסדים המשוערים לחברות התעופה, כתוצאה מ"הטרדות נוסעים" נאמדים, רק בארה"ב, בכ- 2.5 מיליארד דולר בקירוב.
עוד צויין בהודעה כי נושא האבטחה אווירית שודרג מאז ארועי ה- 11 בספטמבר. שנה לאחר מכן, הגיעה העת לבחון הצעדים שננקטו על מנת להבטיח שהם נשארו יעילים. לדוגמא, במקום לערוך בדיקות אקראיות בקרב הנוסעים או לצייד את הטייסים בכלי נשק, על הממשלות מוטל להשקיע את מירב מאמציהם המודיעיניים על מנת לעצור טרוריסטים הנכנסים לשדות תעופה ולמנוע מהם גישה למטוסים.
תוכניתה של IATA, הקרוייה SPT – Simplifying Passenger Travel , כבר מיושמת וזוכה לשיתוף פעולה בקרב ממשלות, שדות תעופה וספקי פתרונות טכנולוגיים וכמובן כבר תרמה להרמת רמת אבטחת הנוסעים באמצעות שיטות שיקוף וזיהוי של נוסעים.
מר Bisignani נשא דבריו בכנס AVSEC העולמי שדן בנושאי אבטחה אווירית ושנערך ברומא. מר Bisignani קרא לגישה גלובלית אחידה בנושא אבטחה שתסתמך על רמה טכנולוגית גבוהה, כמו שיטת ה- Biometrics לשיקוף, שתמנע עוגמות נפש בקרב הנוסעים. עוד ציין מר Bisignani שממשלות ברחבי העולם הן האחראיות על הגנת תושביהן.
על פי ההודעה, העלויות המשוערות לחברות התעופה על תגבור האבטחה נאמדות בכ- 3 מיליארד דולר בשנת 2002. בנוסף, ההפסדים המשוערים לחברות התעופה, כתוצאה מ"הטרדות נוסעים" נאמדים, רק בארה"ב, בכ- 2.5 מיליארד דולר בקירוב.
עוד צויין בהודעה כי נושא האבטחה אווירית שודרג מאז ארועי ה- 11 בספטמבר. שנה לאחר מכן, הגיעה העת לבחון הצעדים שננקטו על מנת להבטיח שהם נשארו יעילים. לדוגמא, במקום לערוך בדיקות אקראיות בקרב הנוסעים או לצייד את הטייסים בכלי נשק, על הממשלות מוטל להשקיע את מירב מאמציהם המודיעיניים על מנת לעצור טרוריסטים הנכנסים לשדות תעופה ולמנוע מהם גישה למטוסים.
תוכניתה של IATA, הקרוייה SPT – Simplifying Passenger Travel , כבר מיושמת וזוכה לשיתוף פעולה בקרב ממשלות, שדות תעופה וספקי פתרונות טכנולוגיים וכמובן כבר תרמה להרמת רמת אבטחת הנוסעים באמצעות שיטות שיקוף וזיהוי של נוסעים.
עשוי לעניין אותך
29.10.2002
חברות התעופה של דרום אפריקה וקונגו חתמו על הסכם שיתוף פעולה
27.10.2002
משלחת ראש הממשלה של ארגון UJC הגיעה ביום ה' ה- 24/10/02 בטיסה מיוחדת של אל על מברלין
24.10.2002
גידול של 14% בתנועת המטענים בנתב"ג ברבעון השני של שנת 2002
24.10.2002
דרישה לקראת עתירה לבג"ץ : יצירת תחרות בענף מטעני האויר
23.10.2002
גידול של 1% בתנועת הנוסעים הבינ"ל בנתב"ג בספטמבר 2002
23.10.2002
"ממן" נערכת להמשיך לתת שירותים למרות עיצומי רשויות המכס