IATA קוראת להסדיר את בטוח סיכוני מלחמה בהובלה אווירית
"חברות התעופה הבינלאומיות זקוקות בדחיפות לבטוח סיכוני מלחמה מצד שלישי, בעל כיסוי עולמי, לא מפלה, יציב, וכלכלי" כך אמר מנכ"ל IATA, מר Giovanni Bisignani בתגובה למשבר המתמשך בבטוח האווירי, בהודעה לעתונות שפרסם הארגון, ב- 4 לאוקטובר
00:00 ,07.10.2002
"חברות התעופה הבינלאומיות זקוקות בדחיפות לבטוח סיכוני מלחמה מצד שלישי, בעל כיסוי עולמי, לא מפלה, יציב, וכלכלי" כך אמר מנכ"ל IATA, מר Giovanni Bisignani בתגובה למשבר המתמשך בבטוח האווירי, בהודעה לעתונות שפרסם הארגון, ב- 4 לאוקטובר.
מאז המאורעות הטרגיים של ה- 11 בספטמבר 2001 עדיין לא נמצא פתרון קבוע לבעיית הביטוח האווירי מצד שלישי, לכיסוי סיכוני מלחמה.
"IATA מאמין שעל הממשלות והממשלים ברחבי העולם מוטל להמשיך ולקחת חלק מרכזי ולהבטיח כי אנשים ומטען יהיו בטוחים וכי לא יעשה שוב שימוש במטוס נוסעים אזרחי ככלי נשק" הוסיף מר Bisignani.
ארגון התעופה האזרחי הבינלאומי הכריז לאחרונה על תכנית, הקרוייה Globaltime, העונה על הדרישות הבטוחיות להובלה אווירית ולא מתערבת בשוק הבטוח המסחרי. תוכנית זו זכתה לתמיכת שרי התחבורה של מדינות האחוד האירופי, ב- 3 לאוקטובר.
"IATA קוראת בדחיפות למועצת ECOFIN של האחוד האירופי לקבל את המלצות שרי התחבורה האירופיים ולהרחיב את הכיסוי הממשלתי לבטוח סכוני מלחמה לכל זמן שיידרש". אמר מר Bisignani.
בשיחות שקיים מנכ"ל IATA עם מר Romano Prodi נשיא הנציבות האירופית, ציין מר Bisignani את העובדה שלאירופה ישנה הזדמנות גדולה לבצע שינוי מרחיק לכת בנושא בעל חשיבות כלל עולמית.
מאז המאורעות הטרגיים של ה- 11 בספטמבר 2001 עדיין לא נמצא פתרון קבוע לבעיית הביטוח האווירי מצד שלישי, לכיסוי סיכוני מלחמה.
"IATA מאמין שעל הממשלות והממשלים ברחבי העולם מוטל להמשיך ולקחת חלק מרכזי ולהבטיח כי אנשים ומטען יהיו בטוחים וכי לא יעשה שוב שימוש במטוס נוסעים אזרחי ככלי נשק" הוסיף מר Bisignani.
ארגון התעופה האזרחי הבינלאומי הכריז לאחרונה על תכנית, הקרוייה Globaltime, העונה על הדרישות הבטוחיות להובלה אווירית ולא מתערבת בשוק הבטוח המסחרי. תוכנית זו זכתה לתמיכת שרי התחבורה של מדינות האחוד האירופי, ב- 3 לאוקטובר.
"IATA קוראת בדחיפות למועצת ECOFIN של האחוד האירופי לקבל את המלצות שרי התחבורה האירופיים ולהרחיב את הכיסוי הממשלתי לבטוח סכוני מלחמה לכל זמן שיידרש". אמר מר Bisignani.
בשיחות שקיים מנכ"ל IATA עם מר Romano Prodi נשיא הנציבות האירופית, ציין מר Bisignani את העובדה שלאירופה ישנה הזדמנות גדולה לבצע שינוי מרחיק לכת בנושא בעל חשיבות כלל עולמית.
עשוי לעניין אותך
לוח טיסות החורף של לופטהנזה ייכנס לתוקפו ב- 28 לאוקטובר
ק.א.ל. מפעילה שתי טיסות 747 מטענים לקניה כל שבוע
חברת אל על תטיס את כבוד ראש הממשלה בטיסה מיוחדת של אל על, למוסקבה
תנועת הנוסעים בטיסות מסחריות בנתב"ג בחודש אוגוסט
אל על, מטיסה את קבוצת מכבי חיפה, ההנהלה ואוהדיה למשחק נגד אולימפיאקוס בקפריסין
חברת התעופה הלאומית אל על וחברת התעופה אייר קנדה חתמו על הסכם קודשרינג