השירות החדש מבוסס על טיסה ישירה בקו ניו יורק – ת"א. החברה פתחה מרכז שירות לקוחות מקומי הפועל 24 שעות ביממה ומשרת את הלקוחות בישראל ובארה"ב
במסגרת השירות החדש פתחה TNT אקספרס ישראל דסק מקומי ייעודי, אשר משרת את הלקוחות האמריקאיים והישראלים של החברה. החברה צופה כי השירות החדש ישפר את זמני ההגעה ביבוא לישראלובייצוא לארה"ב, ויאפשר מעקב ושליטה מקומית. הדסק יפעל ממשרדי החברה באזור התעשייה של לוד במשך 24 שעות ביממה.
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "TNT היא מבין החברות הבינלאומיות הבודדות בישראל אשר מפעילות מרכז שירות אשר נותן מענה גם ללקוחות מחו"ל. הדסק החדש מורכב מצוות של מומחים מקצועיים לשילוח אשר יושבים בישראל, והוא שקוף לחלוטין, כאשר לקוחות מארה"ב מתקשרים למרכז השירות באמצעות מספר טלפון מקומי."
"בשנה האחרונה שמנו דגש על השיפור ברמת השירות. הדבר בא לידי ביטוי במספרתחומים וביניהם השקעה במערך ההפצה ושיפור זמני המסירה והאיסוף. בשנה הקרובהניתן דגש על הטמעת טכנולוגיות חדשות וייחודיות שישפרו את השירות ללקוח", סיכםכספי.
מהחברה נמסר כי השירות החדש מציע שילוח בכיסוי מלא בארה"ב, והוא מבוסס על טיסה ישירה בקו תל אביב ניו יורק, באמצעות אל על, ללא עצירה באירופה, כפי שהיה נהוג עד כה.
במסגרת שירות האקספרס, תעשה TNT שימוש בנמל התעופה JFK. מהחברה נמסר כי זמני המסירה יתקצרו ויעמדו על כ-3-4 ימים בחוף המזרחי של ארה"ב. מהחברה נמסר כי השירות החדש מתאיםלמשקלים הנעים מ-10 ק"ג ועד 500 ק"ג במחירים תחרותיים.