השנה השקיעה החברה 2 מיליון שקל בפרסום. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובשלטי חוצות בהיקף של כחצי מיליון שקל עם מסר תדמיתי חדש
UPS ישראל עולה בקמפיין בעל מסר תדמיתי חדש. המסר המרכזי הוא: "בלי לחץ". הקמפיין בהיקף של כחצי מיליון ש''ח. בשנת 2006 השקיעה החברה 2 מיליון שקל בפרסום.
הקמפיין הטלוויזיוני, בערוצים 2 ו-10, יכלול תשדיר חסות בו יופיע לראשונה גם מנהל צוות ב-UPSאשר החל את דרכו כשליח 4 שנים וזכה לטפס לדרגת ניהול בחברה, בהתאם למדיניות UPSלהכשרת עובדיה ולקידומם.
הרעיון שעומד מאחורי המסר הפרסומי הוא ש-UPS לא רק מאפשרת ללקוחותיה להגיע במהירות ובלי לחץ לכל מקום על פני הגלובוס, ובנוסף מספקת להם את כל שנדרש על מנת לחסוך מהם את הטרחה והדאגה, בכדי שיוכלו לפנות זמן לשאר המטלות אשר על סדר יומם, וכך להצטיין ולהוביל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן", יכלול שלטי חוצות בצירים מרכזיים ואזורי עסקים ברחבי הארץ, בטלווייזיה ובשלטי חוצות.
UPS יוצאת עם קמפיין פרסום תדמיתי חדש
השנה השקיעה החברה 2 מיליון שקל בפרסום. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובשלטי חוצות בהיקף של כחצי מיליון שקל עם מסר תדמיתי חדש
00:00 ,13.12.2006
עשוי לעניין אותך
12.12.2006
חברת נמלי ישראל נערכת ליישום והטמעת כללי SOX
12.12.2006
חברת נמל אשדוד מקצרת תהליכים
12.12.2006
ציוד המשמש לגידול ולצריכת סמים נתפס על ידי המכס בחיפה
12.12.2006
הסכמה ישראלית, ירדנית פלסטינית לביצוע סקר היתכנות לפרויקט תעלת RED-DEAD
12.12.2006
דאגה בקרב יצרני הרהיטים מגידול חד של 20% ביבוא
12.12.2006
הוקם פורום צפוני שיפעל לפיתוח העיר ונמל חיפה