UPS – מציגה שירותי מעקב אחר משלוחים
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" הגיע ידיעות שפורסמו על ידי UPS, אודות מתן שרותי מעקב אחר משלוחים באמצעות האינטרנט ובאמצעות הטלפון הסוללרי.UPS מאפשרת לכל לקוחותיה לעקוב אחר המשלוח, מיקומו ואישור על הגעתו ליעד
00:00 ,15.12.2002
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" הגיע ידיעות שפורסמו על ידי UPS, אודות מתן שרותי מעקב אחר משלוחים באמצעות האינטרנט ובאמצעות הטלפון הסוללרי.
UPS מאפשרת לכל לקוחותיה לעקוב אחר המשלוח, מיקומו ואישור על הגעתו ליעד על ידי שימוש באינטרנט דרך אתר החברה בכתובת www.ups.co.ilובטלפון הסלולרי על ידי הקלדת שטר המטען.
תוכנות שונות לניהול המשלוחים שמספקת חברת UPS מאפשרות הנפקת שטרי מטען פשוטה, מעקב אחר המשלוח מרגע איסופו ועד למסירתו וקבלת אישור מסירה בסוף התהליך.
באתר האינטרנט של החברה ניתן להזמין חומרי אריזה שונים, (מעטפות, קופסאות בכל הגדלים וכו', שטרי מטען ריקים וכו'), לוודא ולחשב את זמני מסירת המשלוח שנשלח על ידי הקלדת שטר המטען, הזמנת שיחה טלפונית דרך האינטרנט מהמוקד של החברה ישירות אליך, לחשב את תעריפי המשלוח מישראל לכל נקודה בעולם על ידי הכנסת מקום המשלוח, גודל ומשקל החבילה או המעטפה.
"UPS sms Tracking" מעקב אחר משלוחים באמצעות הטלפון הסלולרי
השירות החדש מאפשר ללקוחות החברה לעקוב אחר המשלוחים מכל מקום ובכל זמן באמצעות טלפון סלולרי בטכנולוגיית GSM. המעקב אחר המשלוח מתבצע באמצעות הפעלת הודעות טקסט בטלפון הסלולרי ובאמצעות הקלדת שטר המטען.
UPS ONLINE TOOLS
לקוחות UPS המפעילים אתר סחר אלקטרוני יכולים להוריד ללא תשלום, אפליקציות מבוססות אינטרנט המאפשרות לשלב את שירותי המשלוח של UPS באתר.
שרות ה - "ONLINE TOOLS" מאפשר לצרכנים הרוכשים מוצרים באתר האינטרנט המסחרי בו שולב השירות החדש , מגוון של אפשרויות הכוללות, בין השאר, בחירת סוג המשלוח המועדף עליהם בהתאם לזמנים ומחירים שיוצגו באתר ומעקב אחר המשלוח בכל רגע נתון. שירותי UPS נמצאים באתר המסחרי, ללא צורך לעבור או להתחבר לאתר UPS עצמו.
לקוח UPS המפעיל אתר סחר אלקטרוני, מייעל את השירות הניתן לצרכנים הרוכשים מוצרים באתר האינטרנט באמצעות פישוט תהליך ההזמנה, המאפשר ביצוע רכישה, משלוח ומעקב מאותו אתר אינטרנט. בנוסף, משיג הלקוח חיסכון ניכר בעלויות באמצעות הפחתת הוצאות הכרוכות בטעויות בכתובות, הוצאות החזרה והוצאות תמיכה טלפונית הודות למערך השירות והלוגיסטיקה האמין של UPS.
"DOCUMENT EXCHANGE"
שירות נוסף בתחום התוכנות לניהול משלוחים אותו מציעה UPS הנו ה-"DOCUMENT EXCHANGE", תוכנה המאפשרת שילוח מסמכים באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית. שרות זה מאפשר ללקוחות UPS לשלוח מסמכים באופן מאובטח באינטרנט על ידי הצפנה דיגיטלית בה רק הנמען יכול לקרוא את המסמך.
UPS הנה חברת המשלוחים הגדולה בעולם, המספקת מגוון שירותי הובלה ולוגיסטיקה. החברה מעסיקה כ- 360 אלף עובדים ומספקת שירותים ליותר מ- 200 מדינות ויעדים באמצעות צי של 152 אלף כלי רכב וכ- 622 מטוסים. חברת התעופה של UPS הנה ה - 11 בגודלה בעולם. UPS מטפלת בכ - 13.6 מליון חבילות ביום והכנסותיה בשנת 2000 הסתכמו בכ - 29.8 מיליארד דולר. לאחרונה החלה UPS בהפעלת קו טיסות יומי מישראל למרכז ההפצה של UPS בקלן, גרמניה.
UPS מאפשרת לכל לקוחותיה לעקוב אחר המשלוח, מיקומו ואישור על הגעתו ליעד על ידי שימוש באינטרנט דרך אתר החברה בכתובת www.ups.co.ilובטלפון הסלולרי על ידי הקלדת שטר המטען.
תוכנות שונות לניהול המשלוחים שמספקת חברת UPS מאפשרות הנפקת שטרי מטען פשוטה, מעקב אחר המשלוח מרגע איסופו ועד למסירתו וקבלת אישור מסירה בסוף התהליך.
באתר האינטרנט של החברה ניתן להזמין חומרי אריזה שונים, (מעטפות, קופסאות בכל הגדלים וכו', שטרי מטען ריקים וכו'), לוודא ולחשב את זמני מסירת המשלוח שנשלח על ידי הקלדת שטר המטען, הזמנת שיחה טלפונית דרך האינטרנט מהמוקד של החברה ישירות אליך, לחשב את תעריפי המשלוח מישראל לכל נקודה בעולם על ידי הכנסת מקום המשלוח, גודל ומשקל החבילה או המעטפה.
"UPS sms Tracking" מעקב אחר משלוחים באמצעות הטלפון הסלולרי
השירות החדש מאפשר ללקוחות החברה לעקוב אחר המשלוחים מכל מקום ובכל זמן באמצעות טלפון סלולרי בטכנולוגיית GSM. המעקב אחר המשלוח מתבצע באמצעות הפעלת הודעות טקסט בטלפון הסלולרי ובאמצעות הקלדת שטר המטען.
UPS ONLINE TOOLS
לקוחות UPS המפעילים אתר סחר אלקטרוני יכולים להוריד ללא תשלום, אפליקציות מבוססות אינטרנט המאפשרות לשלב את שירותי המשלוח של UPS באתר.
שרות ה - "ONLINE TOOLS" מאפשר לצרכנים הרוכשים מוצרים באתר האינטרנט המסחרי בו שולב השירות החדש , מגוון של אפשרויות הכוללות, בין השאר, בחירת סוג המשלוח המועדף עליהם בהתאם לזמנים ומחירים שיוצגו באתר ומעקב אחר המשלוח בכל רגע נתון. שירותי UPS נמצאים באתר המסחרי, ללא צורך לעבור או להתחבר לאתר UPS עצמו.
לקוח UPS המפעיל אתר סחר אלקטרוני, מייעל את השירות הניתן לצרכנים הרוכשים מוצרים באתר האינטרנט באמצעות פישוט תהליך ההזמנה, המאפשר ביצוע רכישה, משלוח ומעקב מאותו אתר אינטרנט. בנוסף, משיג הלקוח חיסכון ניכר בעלויות באמצעות הפחתת הוצאות הכרוכות בטעויות בכתובות, הוצאות החזרה והוצאות תמיכה טלפונית הודות למערך השירות והלוגיסטיקה האמין של UPS.
"DOCUMENT EXCHANGE"
שירות נוסף בתחום התוכנות לניהול משלוחים אותו מציעה UPS הנו ה-"DOCUMENT EXCHANGE", תוכנה המאפשרת שילוח מסמכים באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית. שרות זה מאפשר ללקוחות UPS לשלוח מסמכים באופן מאובטח באינטרנט על ידי הצפנה דיגיטלית בה רק הנמען יכול לקרוא את המסמך.
UPS הנה חברת המשלוחים הגדולה בעולם, המספקת מגוון שירותי הובלה ולוגיסטיקה. החברה מעסיקה כ- 360 אלף עובדים ומספקת שירותים ליותר מ- 200 מדינות ויעדים באמצעות צי של 152 אלף כלי רכב וכ- 622 מטוסים. חברת התעופה של UPS הנה ה - 11 בגודלה בעולם. UPS מטפלת בכ - 13.6 מליון חבילות ביום והכנסותיה בשנת 2000 הסתכמו בכ - 29.8 מיליארד דולר. לאחרונה החלה UPS בהפעלת קו טיסות יומי מישראל למרכז ההפצה של UPS בקלן, גרמניה.
עשוי לעניין אותך
09.12.2002
Hamburg Sud ממשיכה השרות לישראל תחת השם "Ellerman"
05.12.2002
חלה ירידה של כ- 18% במספר התערוכות בחו"ל עבור חברות ישראליות, בארגון ובסיוע מכון היצוא
04.12.2002
חברת אוריין-שנקר בשירות גרופאז'ים קבוע מכל איזור אוסטריה והבלקן
04.12.2002
במרכז דיוני כנס של לופטהנזה: רפואה בשלט רחוק – TELEMEDICINE
03.12.2002
חברת Hamburg Sud פותחת משרדים בטורקיה
02.12.2002
קבוצת FC (פליינג קרגו) בשירות ימי חדש של גרופאז'ים מארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק