שומרה תבטח את מורי הנהיגה ותוזיל להם את ביטוח החובה ב- 25%
בתום סדרת פגישות שהתקיימו בין ארגון מורי הנהיגה, המונה כ- 6,000 חברים והנהלת שומרה הוחלט כי שומרה תאפשר ביטוח חובה למורי נהיגה בתעריף זהה לזה המקובל ברכב פרטי רגיל
00:00 ,12.05.2004
בתום סדרת פגישות שהתקיימו בין ארגון מורי הנהיגה, המונה כ- 6,000 חברים והנהלת שומרה הוחלט כי שומרה תאפשר ביטוח חובה למורי נהיגה בתעריף זהה לזה המקובל ברכב פרטי רגיל. משמעות הדבר הוזלה של 25% לרכב המשמש ללימוד נהיגה.
את ארגון מורי הנהיגה ייצגו דדי קורלנדר ואייל דהאן, והסיכום עמם כולל הידוק שיתוף הפעולה בתחומים נוספים.
לטענת מורי הנהיגה אין טעם בהמשך המסורת שמקורה בתעריף "אבנר" ההיסטורי לפיה רכב ללימוד נהיגה מתומחר בתוספת פרמיה של 25% מעל התעריף הרגיל.
למחלקת האקטואריה בשומרה הוגשה עבודה שהכין ד"ר משה בקר עבור ארגון מורי הנהיגה. מן העבודה עולה, כי שכיחות וחומרת התאונות בהן מעורב רכב לימוד נהיגה לא רק שאינה עולה על זו של רכב רגיל , אלא אף נמוכה ממנה.
לדברי דרור סופר, מנהל תחום חיתום בשומרה, אף אם לא כל מסקנות העבודה שהוגשה מבוססות דיין, הרי שניתן בהחלט להשוות את מחירי ביטוח החובה של מורי הנהיגה לאלו של רכב פרטי רגיל וזאת מתוך שקלול היתרונות של ניסיון המורה, אופי הנהיגה העירוני של המכוניות וניסיון העבר.
שומרה רואה בקשר עם איגוד מורי הנהיגה מימד נוסף, של מי שיכולים להשפיע על התנהגותם של הנהגים הצעירים ולאמץ ערכים של תרבות נהיגה הכוללים מתינות וסובלנות כלפי הנוהגים האחרים.
מורי הנהיגה נהנים מקרדיט אצל תלמידיהם ומחובתם להעביר את המסר שנהיגה פרועה היא לא "קול", זו סיבה מרכזית ברצון שלנו להדק את הקשר עם ארגון מורי הנהיגה, ובאמצעותם לנסות ולשפר את תרבות הנהיגה בארץ. אמר דרור סופר.
יצוין כי תעריף שומרה הדיפרנציאלי לוקח בחשבון את גילו של הנהג הצעיר ביותר שינהג ברכב ואינו תלמיד.
כך לדוגמא מורה נהיגה שיאפשר שימוש ברכב גם לבנו הצעיר, ישלם יותר פרמיה ממורה נהיגה שברכבו לא ינהגו צעירים (מלבד התלמידים כאמור).
כנדרש בתקנות, קיבלה שומרה את אישור המפקח על הביטוח לתעריף החדש והיא תפיץ אותו לסוכניה ומבוטחיה החל מ- 2/6/04.
את ארגון מורי הנהיגה ייצגו דדי קורלנדר ואייל דהאן, והסיכום עמם כולל הידוק שיתוף הפעולה בתחומים נוספים.
לטענת מורי הנהיגה אין טעם בהמשך המסורת שמקורה בתעריף "אבנר" ההיסטורי לפיה רכב ללימוד נהיגה מתומחר בתוספת פרמיה של 25% מעל התעריף הרגיל.
למחלקת האקטואריה בשומרה הוגשה עבודה שהכין ד"ר משה בקר עבור ארגון מורי הנהיגה. מן העבודה עולה, כי שכיחות וחומרת התאונות בהן מעורב רכב לימוד נהיגה לא רק שאינה עולה על זו של רכב רגיל , אלא אף נמוכה ממנה.
לדברי דרור סופר, מנהל תחום חיתום בשומרה, אף אם לא כל מסקנות העבודה שהוגשה מבוססות דיין, הרי שניתן בהחלט להשוות את מחירי ביטוח החובה של מורי הנהיגה לאלו של רכב פרטי רגיל וזאת מתוך שקלול היתרונות של ניסיון המורה, אופי הנהיגה העירוני של המכוניות וניסיון העבר.
שומרה רואה בקשר עם איגוד מורי הנהיגה מימד נוסף, של מי שיכולים להשפיע על התנהגותם של הנהגים הצעירים ולאמץ ערכים של תרבות נהיגה הכוללים מתינות וסובלנות כלפי הנוהגים האחרים.
מורי הנהיגה נהנים מקרדיט אצל תלמידיהם ומחובתם להעביר את המסר שנהיגה פרועה היא לא "קול", זו סיבה מרכזית ברצון שלנו להדק את הקשר עם ארגון מורי הנהיגה, ובאמצעותם לנסות ולשפר את תרבות הנהיגה בארץ. אמר דרור סופר.
יצוין כי תעריף שומרה הדיפרנציאלי לוקח בחשבון את גילו של הנהג הצעיר ביותר שינהג ברכב ואינו תלמיד.
כך לדוגמא מורה נהיגה שיאפשר שימוש ברכב גם לבנו הצעיר, ישלם יותר פרמיה ממורה נהיגה שברכבו לא ינהגו צעירים (מלבד התלמידים כאמור).
כנדרש בתקנות, קיבלה שומרה את אישור המפקח על הביטוח לתעריף החדש והיא תפיץ אותו לסוכניה ומבוטחיה החל מ- 2/6/04.
עשוי לעניין אותך
ניצול תקציבי תשתיות הכבישים בארץ הגיע ב- 2003 ל- 96%
פורסם המכרז להקמת תחנת רכבת ראשון לציון
תוכנית הפיתוח הרב שנתית של הרכבת בהיקף של כ-20 מיליארד ₪ יוצאת לדרך
ועדת הכלכלה אישרה הצעת חוק הקובעת כי בעלי רכב יישאו באחריות פלילית בגין הובלת מטען יתר
מע”צ משקמת את כביש החוף בין הרצליה וצומת גלילות
פוליסת ביטוח ייחודית להובלה יבשתית של מטענים לעיראק