Number of ships |
Fiscal year |
3 |
2002 |
3 |
2003 |
2 |
2004 |
2 |
2005 |
אונית צובר חדשה ל- Line "K" - תשרת את Kawasaki Steel בחוזה ארוך טווח
בהודעה לעתונות שנמסרה ב- 8 ליולי 2002 נמסר כי חברת Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. ("K" Line) מודיעה על השלמת בנייתה ב- 5 ליולי 2002 של אונית הצובר "CAPE FUTURE" במספנות Sakaide Works של Kawasaki Heavy Industries, Ltd. .
00:00 ,09.07.2002
הבניה באה בעקבות גידול עקבי בשינוע מטענים של חומרי גלם בתעשיית הפלדה
בהודעה לעתונות שנמסרה ב- 8 ליולי 2002 נמסר כי חברת Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. ("K" Line) מודיעה על השלמת בנייתה ב- 5 ליולי 2002 של אונית הצובר "CAPE FUTURE" במספנות Sakaide Works של Kawasaki Heavy Industries, Ltd. . האוניה החדשה בגודל של 180,000-dwt תשנע ברזל, מחצבים ועפרות פחם על בסיס חוזה ארוך טווח שנחתם עם Kawasaki Steel Corporation. אוניה אחות דומה אמורה להיות מושלמת אף היא במרץ 2003 ותופעל גם היא על בסיס חוזה ארוך טווח עם אותה החברה.
אוניה זו תקרא "F" מתוך השם "JFE Steel" שנוצר תוך שילוב של שתי חברות שאמור להתבצע באפריל 2003 של החברות Kawasaki Steel ו-NKK ששתי החברות צופות לו ולאניה עתיד טוב.
התכנית הניהולית החדשה של "K" Line - "KV-Plan" , שהתחילה באפריל 2002, שמה לה למטרה להרחיב ולחזק את עסקי הצובר שלה. התוכנית מתרכזת בעיקר בשינוע בצובר של חומרי גלם בתעשיית הברזל באמצעות אוניות מסוג capesize bulk carriers.
ב-31 למאי 2002, "K" Line פתחה מחלקה חדשה של "Bulk & Gas Division" בחברת בת שלה בבריטניה "K" Line (Europe) Ltd. המתפקדת כישות עסקית אשר מתמקדת בשידרוג הפעילות העיסקית בשוק האטלנטי עבור לקוחותיה באירופה. בזכות ייסוד הסניף בלונדון, "K" Line הצליחה לבנות רשת עסקית המקושרת על בסיס המשולש של טוקיו, סינגפור ולנודון, שהוא עלית מדרגה מבחינת השרות.
בתוספת לרשת העיסקית המוחזקת "K" Line מתכוונת להיות תחרותית יותר מתמיד , ובעקבות השלמת ה-"CAPE FUTURE" , 10 אוניות חדשות מסוג capesize מתוכננות להצטרף לצי שלה במחצית הראשונה של 2005, ובמקביל החברה מתכוונת להפטר מאוניות ישנות בגלל בעיות של בטיחות והקפדה על עקרונות של שמירה על איכות הסביבה.
לסיכום: מצי של 28 אוניות צובר חכורות לטווח ארוך מסוג capesize נכון למרץ 2002, החברה צופה לגדול לצי של 35 אוניות עד לשנת 2005, עם גידול נוסף של אניות חדשות שיתווספו בין השנים 2005 ו-2006 – דבר שיציב את החברה במשך 3 עד 4 השנים הבאות כאחת הגדולות בהפעלת אוניות גדולות מסוג capesize bulk carrier.
האוניות החדשות המתוכננות להתקבל הן: