באונייה היו מטענים, שהובלו ע"י חברות הספנות צים, Iscont , Ellerman ו- P&O Nedlloyd. המטענים שהורדו מהאונייה נחלקים למטענים שלא ניזוקו מההתנגשות ולמטענים שניזוקו בוודאות או שיש חשש שניזוקו.
לאור העובדה, שתהליכי שחרור מטענים שהיו על האונייה הם מורכבים, וצפויים עיכובים וקשיים נוספים בשחרורם, נרתם אגוד המשתמשים בהובלה ימית לסיוע לבעלי המטענים בהצלת מטעניהם. מאגוד המשתמשים בהובלה ימית נמסר כי על מנת לפעול ביעילות, ירוכזו כל בעלי המטענים כגוף אחד מול חברות הביטוח וחברות הספנות.
מאיגוד המשתמשים מציינים כי בכל מקרה, על כל בעל מטען לפנות לחברת הביטוח שביטחה את מטענו, כדי לבצע את ההליכים הדרושים לפני שהוא פונה לשחרור מטענו דרך חברת הספנות. מטענים שיש חשש לנזק כלשהוא לגביהם צריכים לעבור הערכת שמאות.
עוד נמסר כי בשל קשיים באיתור המכולות המיועדות לשחרור מבין כלל מטעני האונייה ובשל קשיים תפעוליים בנמל פלאשינג, מסוגל הנמל לשחרר עד 30 מכולות ליום לכל היותר.