אל על תעודד חופשות קצרות וחווייתיות

החברה תציע ללקוחותיה לצאת לגיחות קצרות של 2-3 לילות באמצע או בסופי השבוע וליהנות ממגוון חוויות "קוויקי" כמו "קוויקי כדורגל", "קוויקי הופעות", "קוויקי תרבות" ועוד


00:00 ,14.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תציע ללקוחותיה לצאת לגיחות קצרות של 2-3 לילות באמצע או בסופי השבוע וליהנות ממגוון חוויות "קוויקי" כמו "קוויקי כדורגל", "קוויקי הופעות", "קוויקי תרבות" ועוד
 
אל על מציעה ללקוחותיה לצאת לגיחות קצרות של 2-3 לילות באמצע או בסופי השבוע וליהנות ממגוון חוויות "קוויקי" כמו "קוויקי כדורגל", "קוויקי הופעות", "קוויקי תרבות", ועוד. המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של כ-400 אלף דולר. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי אינטרנט מובילים תחת השם הסלוגן: "אין כמו קוויקי בחורף".
 
רמי לוי סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על: "בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של נוסעים היוצאים לגיחות נופש קצרות ומהירות לחו"ל, הממוקדות בדרך כלל בחוויה או באירוע מסוים. קפיצה קצרה לחו"ל המשלבת חוויה של תרבות, ספורט או אטרקציה אחרת, זמינה במיוחד בחודשי החורף כשהמחירים אטרקטיביים. גיחה שכזו נתפסת כיום כבילוי שגרתי שאינו מצריך היערכות מיוחדת. אין צורך בחופשה ממושכת מהעבודה, אין צורך בסידורים מסובכים לילדים ואין צורך בהשקעה כספית יוצאת דופן. כמענה לכך אנו משיקים את חופשות ה'קוויקי' המותאמות במיוחד למגמה הזו."
 
בנוסף לחבילות לאירופה תציע אל על תחת המותג "קוויקי" גם חבילות ליעדים ארוכי טווח בארה"ב, קנדה ובמזרח הרחוק, הכוללות אטרקציות כגון: משחקי NBA, הצגות וכד'.
 
מהחברה נמסר כי החבילות לאמצע השבוע מותנות בטיסות בזוג באותן הטיסות, לא כולל יציאות בימי ראשון ושני וחזרות בחמישי שמאופיינים כימים עסקיים.