חברת מריטה שיפינג, המתמחה בהובלות ימיות בין נמלי רוסיה וחבר העמים לבין נמלי ישראל וקפריסין, ביבוא וביצוא, ביצעה בהצלחה, במהלך חודשי מאי-יוני, הובלה משולבת של דחפור כבד במשקל 41 טון מישראל לאולן באטאר שבמונגוליה, דרך נמל מריאופול (אוקראינה).
הדחפור הועמס בנמל אשדוד, על אחת מהאניות המשרתות בקו הסדיר של מריטה ונפרק בנמל מריאופול. משם הובל הדחפור יבשתית, באמצעות הרכבת, ליעדו הסופי באולן באטאר, מרחק 7000 ק"מ.
מיכאל הרשקוביץ', מבעלי החברה, אמר: "ביצוע ואירגון של הובלות מהסוג הנ"ל מחייבת אירגון קפדני, תיאום מול הרבה גורמים/ שלטונות/ סוכנים/ חברות ובמקרים כמו שלנו אפילו בכמה ארצות כגון : רוסיה,אוקראינה ומונגוליה. יחד עם זאת, החלק הבאמת בעייתי מסובך ומאד מורכבהוא כל הקשור להעמסה וקשירת המטענים הנ"ל על גבי הקרונות מסע. לשימחתינו הניסיון הרב שנצבר במהלך השנים והקשרים הרבים עם עמיתינו בחו"ל מאפשרים לנו לארגן ליישם והכי חשוב להרחיב את מגוון השירותים שאנו יכולים לספק ללקוח מדי שנה ושנה".
כזכור, בסוף שנת 2004 בוצע בהצלחה הובלה משולבת של שני מחפרים כבדים במשקל של 60 טון כל אחד מישראל לסיביר (איזור קמרובו). מרחק ההובלה יבשתית (על גבי מובילים) - כ 5000 ק"מ
חברת מריטה שיפינג מפעילה קו סדיר של אניות קונבנציונליות בעלות קיבולת הנעה בין 3000 ל- 5000 טון, שבאמצעותן מובלים סוגי מטען שונים הכוללים תוצרת חקלאית, עץ, פלדות, צינורות ומכולות.
במבצע לוגיסטי מורכב הובילה מריטה שיפינג מטען חריג למונגוליה
חברת מריטה שיפינג, המתמחה בהובלות ימיות בין נמלי רוסיה וחבר העמים, ביצעה בהצלחה, במהלך חודשי מאי-יוני, הובלה משולבת של דחפור כבד במשקל 41 טון מישראל לאולן באטאר שבמונגוליה, דרך נמל מריאופול (אוקראינה); השינוע כלל הובלה יבשתית על פני 7000 ק"מ
00:00 ,21.06.2005
עשוי לעניין אותך
20.06.2005
לין מאשים את הממשלה: מתעלמת מהסכנות הכלכליות והחברתיות הצפויות מההתנתקות
20.06.2005
קורס נציגים כלכליים של משרדי התמ"ת והתיירות יצא היום לדרך
20.06.2005
אמיר חייק: ניתן להכפיל את הסחר ההדדי עם הודו תוך שלוש-ארבע שנים
20.06.2005
מועצת המובילים והמסיעים דורשת מחברות הדלק לבטל את ייקור הסולר
20.06.2005
השגת רכש גומלין בכל עסקאות הרכש
20.06.2005
עלייה בגירעון הסחר של ישראל בינואר-מאי - ל-3.9 מיליארד דולר