גידול של 6% בתנועת המכולות בנמלי ישראל
עמוס רון : "הגידול נובע בעיקר מעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון", מכולות הנפרקות ונטענות בנמלי ישראל כאשר יעדן הסופי בחו"ל. הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB כלומר לנמלים המשמשים "כבסיס אם" לקווי ספנות עיקריים"
00:00 ,08.01.2003
לראשונה, בשנת 2002 עברו בנמלים יותר ממיליון מכולות
עמוס רון : "הגידול נובע בעיקר מעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון", מכולות הנפרקות ונטענות בנמלי ישראל כאשר יעדן הסופי בחו"ל. הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB כלומר לנמלים המשמשים "כבסיס אם" לקווי ספנות עיקריים"
בשנת 2002 חל גידול של 6% בתנועת המכולות בנמלי ישראל, כך מסר מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון במהלך סקירה שערכו מנכ"ל הרשות ויו"ר הרשות גד יעקבי, בפני שר התחבורה, צחי הנגבי. לראשונה, במהלך שנת 2002 עברו בנמלים למעלה ממיליון מכולות. עיקר הגידול נובע מהעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון" המגיעות לנמל. המדובר במכולות הנטענות ונפרקות בנמלי ישראל, כאשר יעדן הסופי בחו"ל.
רון ציין כי לאור הפוטניצאל הכלכלי הטמון בשירות זה של "מכולות השטעון", בכוונתו להמשיך לפתח את השרות . כיום מרבית השטעון בישראל מבוצע עבור חברת "צים" ובכוונת הרשות לעודד חברות בינלאומיות נוספות להשתמש בשירות זה. בנוסף ציין רון : " הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB בדומה לנמלים אחרים בעולם, המשמשים כ"בסיס אם" לקווי ספנות עיקריים, כך שהשטעון יהפוך לפעילות חשובה של הנמלים".
עמוס רון : "הגידול נובע בעיקר מעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון", מכולות הנפרקות ונטענות בנמלי ישראל כאשר יעדן הסופי בחו"ל. הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB כלומר לנמלים המשמשים "כבסיס אם" לקווי ספנות עיקריים"
בשנת 2002 חל גידול של 6% בתנועת המכולות בנמלי ישראל, כך מסר מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון במהלך סקירה שערכו מנכ"ל הרשות ויו"ר הרשות גד יעקבי, בפני שר התחבורה, צחי הנגבי. לראשונה, במהלך שנת 2002 עברו בנמלים למעלה ממיליון מכולות. עיקר הגידול נובע מהעלייה של כ- 35% ב"מכולות שטעון" המגיעות לנמל. המדובר במכולות הנטענות ונפרקות בנמלי ישראל, כאשר יעדן הסופי בחו"ל.
רון ציין כי לאור הפוטניצאל הכלכלי הטמון בשירות זה של "מכולות השטעון", בכוונתו להמשיך לפתח את השרות . כיום מרבית השטעון בישראל מבוצע עבור חברת "צים" ובכוונת הרשות לעודד חברות בינלאומיות נוספות להשתמש בשירות זה. בנוסף ציין רון : " הרשות בוחנת את הכדאיות הכלכלית של הפיכת נמלי ישראל לנמלי HUB בדומה לנמלים אחרים בעולם, המשמשים כ"בסיס אם" לקווי ספנות עיקריים, כך שהשטעון יהפוך לפעילות חשובה של הנמלים".
עשוי לעניין אותך
07.01.2003
ב- 44% מהאוניות הזרות שנבדקו ב- 2002 התגלו ליקויי בטיחות חמורים
07.01.2003
כנס אית"ל: הפיכת הרכבת לחברה ממשלתית ו"אל-על" מול משבר התעופה העולמי
06.01.2003
יצא לאור ספר חדש על תולדות הספנות הישראלית
06.01.2003
ועדה בינמשרדית תבחן את הכדאיות הכלכלית להובלת מטענים בלילה
06.01.2003
צים מפרסמת את קווי הסחר בהם ייגבה היטל THC
05.01.2003
התאחדות התעשיינים, יחד עם 46 מפעלים יגישו השבוע עתירה לבג"צ נגד שירות התעסוקה