טוענים כי סוכני אוניות רבים ממשיכים לגבות היטל צפיפות בנמלי אשדוד וחיפה, וזאת על אף ירידה בהיקף הפעילות הנמלית והעדר קיומה של צפיפות בנמלים
מאיגוד המשתמשים בהובלה ימית נמסר כי למשרדי האיגוד ממשיכות להגיע תלונות של בעלי מטענים על כך שסוכני אוניות רבים ממשיכים לגבות היטל צפיפות בנמלי אשדוד וחיפה, וזאת על אף ירידה עקבית משמעותית ומתמשכת בהיקף הפעילות הנמלית והעדר קיומה של צפיפות בנמלים כבר תקופה ארוכה.
לדברי האיגוד, הנתונים דווקא מעידים על מגמה הפוכה לפיה בשנת 2009 עלו באופן משמעותי התפוקות בנמלי אשדוד וחיפה והגיעו ל-22.2 מכולות לשעת צוות ומנוף בנמל אשדוד, לעומת 19.4 מכולות בשנת 2008, ול-23.3 מכולות לשעת צוות ומנוף בנמל חיפה, לעומת 21.1 מכולות בשנת 2008.
ראשי האיגוד קראו למשתמשים בהובלה ימית לפנות לסוכני האוניות ולבקש מהם להפסיק גבייה בלתי מוצדקת זו, ואף ביקשו מהם להעביר למשרדי האיגוד חשבונות בהם ניגבה היטל צפיפות. ראשי האיגוד שבו והמליצו למשתמשים "לערוך השוואות מחירים בין חברות הספנות השונות ולהשוות תמיד את המחירים כולל כל היטלים והתוספות".
המשתמשים בהובלה ימית: תלונות על גביית היטל צפיפות בנמלים
טוענים כי סוכני אוניות רבים ממשיכים לגבות היטל צפיפות בנמלי אשדוד וחיפה, וזאת על אף ירידה בהיקף הפעילות הנמלית והעדר קיומה של צפיפות בנמלים
00:00 ,14.01.2010
עשוי לעניין אותך
13.01.2010
ירדן פרסמה הקלות ופטורים ליבוא מישראל
13.01.2010
ביקור שר התמ"ת בהודו: סוכם על הקמת קרן דו-לאומית ישראל-הודו
13.01.2010
האוצר: תוכנית מקיפה לצמצום מספר העובדים הזרים הלא חוקיים בישראל
13.01.2010
בן הרוש לכץ: בטל סגירת כביש 1 למשאיות
13.01.2010
נמל חיפה אירח את מנהלי נמל אשדוד
12.01.2010
שר התמ"ת נועד עם עמיתו שר הסחר ההודי