חברת נמל אשדוד: עלייה של כ-4.7% במחזור ההכנסות

החברה מדווחת על מחזור הכנסות של כ-410 מיליון שקל בחודשים ינואר-מאי 2007. החברה מדווחת בנוסף על גידול חד של כ-30% בסך תנועת המכולות במונחי TEU בחודש מאי 2007 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד


00:00 ,24.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מדווחת על מחזור הכנסות של כ-410 מיליון שקל בחודשים ינואר-מאי 2007. החברה מדווחת בנוסף על גידול חד של כ-30% בסך תנועת המכולות במונחי TEUבחודש מאי 2007 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
 
חברת נמל אשדוד מדווחת על מחזור הכנסות של כ-410 מיליון שקל בחודשים ינואר-מאי 2007, עלייה של כ- 4.7% ביחס לתקופה זו אשתקד, בה עמד מחזור ההכנסות על כ-392 מיליון שקל. בנוסף, מדווחת החברה על גידול חד של כ-30% בסך תנועת המכולות במונחי TEUבחודש מאי 2007 בהשוואה לחודש מאי אשתקד. בחודש זה, שינע נמל אשדוד היקף שיא של מכולות המקביל להיקף המכולות במלחמה האחרונה בה תפקד נמל אשדוד כנמל המרכזי ששירת את כל הסחר הישראלי.
 
בנוסף, מדווחת החברה על גידול של למעלה מ-11% בסך תנועת המטענים ששונעו בנמל אשדוד במהלך חודש מאי 2007 לעומת חודש מאי 2006, וגידול של כ-9% בסך תנועת המטענים בחודשים ינואר-מאי 2007 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד (בטונות).
 
החברה מדווחת על גידול בשיעור של 21% במספר יחידות כלי הרכב לעומת תקופה מקבילה אשתקד. במהלך תקופה זו סך יבוא כלי רכב ביחידות הסתכם ב-28,683 יחידות.
 
החברה מדווחת על גידול של 75% בפקידות של אוניות נוסעים בחודשים ינואר-מאי 2007, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בחודשים אלו פקדו את הנמל 28 אוניות נוסעים ועליהן 33,126 נוסעים.
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "הנתונים מצביעים על כך שנמל אשדוד הוא הנמל הצומח ביותר בנמלי ישראל בתחום המכולות. כמו כן, מרבית המטען הכללי משונע דרך נמל אשדוד. אנו ממשיכים להיערך לפעילות המוגברת ופועלים באופן מואץ על מנת לסיים את תהליך קליטת כ-100 עובדים לנמל, שחלקם כבר נקלטו. בנוסף, אנו פועלים לרכישת ציוד בכמות גדולה יותר מצורכי הנמל השוטפים מתוך רצון ליצור מקדם ביטחון ועודף של אמצעי שינוע".
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "מגמת הרחבת הפעילות בנמל אשדוד נמשכת, ובכדי לעמוד בביקושים הגדלים בשבועות האחרונים, עובדי חברת נמל אשדוד עובדים בתפוקה מלאה ובניצול כל המשאבים התפעוליים, בכלל זה היקף שיא של 46 ידיים ביממה. קצב עבודה זה אפיין את ימי מלחמת לבנון השנייה שבה נמל אשדוד תפקד כנמל המרכזי בישראל ושינע את כל המטענים היוצאים ומגיעים לישראל. במקביל הנהלת הנמל פועלת על מנת להגביר את התיאום בין כל ממשקי התחבורה שעובדים עם הנמל וזאת כדי להמשיך לשפר את היעילות בעבודה שתגביר את התפוקות".