לין: אסור שסכסוך העבודה בנמל אשדוד ימשיך להתנהל על גבם של היצואנים והיבואנים

נשיא איגוד לשכות המסחר טוען כי נמלי ישראל הינם תשתית חשובה מדי מכדי להשאירם בשליטת הוועדים. קרא ליו"ר ההסתדרות להראות כי הוא פרטנר אמיתי ליישום ההסכמים להם היתה שותפה ההסתדרות


00:00 ,17.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא איגוד לשכות המסחר טוען כי נמלי ישראל הינם תשתית חשובה מדי מכדי להשאירם בשליטת הוועדים. קרא ליו"ר ההסתדרות להראות כי הוא פרטנר אמיתי ליישום ההסכמים להם היתה שותפה ההסתדרות
 
"המחיר שהמדינה שילמה עבור רפורמה מוגבלת ועבור שקט תעשייתי בנמלים היה גבוה מאד. ולמרות זאת, מאז כניסת הרפורמה לתוקף, השקט התעשייתי לא נשמר בנמל אשדוד". כך אמר הבוקר אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר.
 
לדברי לין, נמלי ישראל הינם תשתית חשובה מדי מכדי להשאירם בשליטת הוועדים. "יחסי העבודה מהווים את עקב האכילס של הנמלים.לדאבוננו, לא פעם ולא פעמיים ועדי העובדים בנמל אשדוד הפרו את ההסכמים, המחייבים אותם לחמש שנים של שקט תעשייתי."
 
לדברי לין, אסור שסכסוך העבודה בין עובדי נמל אשדוד לבין הנהלת הנמל יתנהל על גבם של המשתמשים - היבואנים והיצואנים, ויאיים על הפעילות התקינה של מערך סחר החוץ של ישראל. "אסור לנו להיכנע ללחצי עובדי הנמלים, המנצלים את כוחם לפגוע במשק".
 
לין קרא ליו"ר ההסתדרות להראות כי הוא אכן פרטנר אמיתי ליישומם של הסכמים להם ההסתדרות הייתה שותפה.