במכרז, לאספקת מיליוני ליטרים של סולר בשנה, זכתה חברת דלק. המכרז בוצע באינטרנט בשיטת "התיחור הדינאמי" אשר מבטיחה שקיפות מידע, חיסכון בעלויות ותחרות אמיתית
חברת נמל אשדוד ערכה לראשונה מכרז באינטרנט בשיטת התיחור הדינאמי. המכרז נערך לאספקת סולר בהיקף של מיליוני ליטרים בשנה. במכרז זכתה חברת "דלק – חב' הדלק הישראלית בע"מ".
בשיטת התיחור הדינאמי למכרזים מקוונים באינטרנט, רואה המציע את סכום ההצעה הנמוכה ביותר ואת מיקומו ביחס לשאר המציעים. המכרז נסגר כאשר לא מתקבלות הצעות נוספות בתום 3 דקות מקבלת ההצעה האחרונה.
בהתאם להנחיית חברת הנמל הותאמה המערכת הממוחשבת על גבי רשת האינטרנט בשיתוף, ליווי ותמיכת אנשי פרויקט תהילה – משרד האוצר. המערכת הממוחשבת מצוידת באבטחת מידע וחתימה אלקטרונית על כל הצעה של כל מתחרה. המכרז המקוון מבטיח שקיפות מידע, יצירת תחרות אמיתית, חופש הזדמנויות וחיסכון בעלויות.
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, ההיקף הכספי של המכרז הוא מעל 10 מיליון שקלים, "המכרז המקוון בשיטת התיחור הדינאמי נחל הצלחה רבה, במיוחד במהירות וביעילות בהם נקבע הזוכה במכרז. לאור הצלחת המכרז והטמעת המערכת הממוחשבת בכוונתנו להמשיך ולערוך מכרזים מקוונים בעתיד בתחומים שונים בנמל".
לראשונה בחברת נמל אשדוד: מכרז לאספקת סולר באינטרנט
במכרז, לאספקת מיליוני ליטרים של סולר בשנה, זכתה חברת דלק. המכרז בוצע באינטרנט בשיטת "התיחור הדינאמי" אשר מבטיחה שקיפות מידע, חיסכון בעלויות ותחרות אמיתית
00:00 ,22.01.2007
עשוי לעניין אותך
נמל חיפה: הרציף המזרחי סגור לפעילות עקב מזג האוויר הסוער
החברה הלאומית לדרכים פועלת להקמת מפרצי אכיפה בשולי הדרך
המכס מנע ניסיון הברחה של 13.6 ק"ג הרואין מירדן דרך מסוף הגבול "רבין"
ענת ברק מונתה לדירקטורית נציגת העובדים בחברת נמל אשדוד
TNT אקספרס משיקה רכב חשמלי ידידותי לסביבה
בן הרוש ושפר קוראים להתערבותו המיידית של שר התחבורה מופז בסכסוכים בנמלי ישראל