לראשונה: חברת נמל אשדוד מתחייבת לרמת שירות לצד מנגנון פיצוי ללקוח

חברת הנמל תתחייב לעמוד בתכנון משיכת סחורה במטען כללי מהשטח, זאת בכפוף לתיאום מראש של המועד ולאישור בכתב של חברת הנמל. הנוהל ייכנס לתוקף ב-1 בדצמבר הקרוב


00:00 ,25.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הנמל תתחייב לעמוד בתכנון משיכת סחורה במטען כללי מהשטח, זאת בכפוף לתיאום מראש של המועד ולאישור בכתב של חברת הנמל. הנוהל ייכנס לתוקף ב-1 בדצמבר הקרוב
 
בדיון שערך מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס, נציגי הנמל, נציגי הספנות, התעשיינים והמובילים, סוכם כי חברת נמל אשדוד תתחייב לעמוד בתכנון משיכת סחורה במטען כללי מהשטח, על פי הזמנת הלקוח. זאת בכפוף לתיאום מראש של המועד ולאישור בכתב של חברת הנמל.
 
במידה והנמל לא יעמוד בתכנון המאושר, יראה הנמל לפצות את הלקוח בהתאם. נוהל זה יחל ב-1 לדצמבר 2007.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד פועלת באופן מתמשך על מנת להסיר את החסמים הקיימים בשרשרת הלוגיסטית כולה. נוהל זה הנו צעד פורץ דרך שאינו נראה מעולם בענף הנמלים. נוהל זה יאפשר לנו להעניק ללקוחותינו שירות טוב ויעיל יותר תוך עמידה בהתחייבות שניתנה ללקוח".