חולקו תעודות הוקרה למשתתפי פרויקט העצמת מנהלים בנמל אשדוד

במסגרת הפרויקט עברו מנהלי קו ומטה בחטיבת התפעול הכשרות ניהוליות והציגו להנהלה 12 מיזמים לשיפור ויישום פתרונות


11:28 ,30.08.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל חברת נמל אשדוד (בפועל) יצחק בלומנטל העניק תעודת הוקרה למנהלים יזמי ופורצי דרך שלקחו חלק בפרויקט העצמת המנהלים בחטיבת התפעול.

 

התהליך החל לפני כשנתיים ביוזמת מנהל הפיתוח הארגוני של החברה עמית כהן ובשיתוף יהושע (צ'יק) גלעד וצביקה מילר מחברת גלעד – יעוץ לפיתוח ארגוני".

 

במסגרת הפרויקט עברו מנהלי הקו ומנהלי המטה של החטיבה הכשרות ניהוליות המחזקות את יכולתם במימוש האחריות הניהולית והמקצועית לצד הובלה למתן שרות איכותי ומשמעותי בעבור לקוחות החברה.

 

על מנת ליישם את התפיסות והעקרונות הניהוליים, המשתתפים בחרו נושא או אתגר בתחומם והובילו מהלך ניהולי לשיפור ויישום של פתרונות מותאמים. לשם כך, הם נדרשו לבצע, איסוף נתונים, רתימת עמיתים וממונים, שיתוף לקוחות, ביצוע תימחורים ובניית אבני דרך ליישום הפתרון.

 

בימים האחרונים הוצגו  למנכ"ל החברה ולהנהלה 12 מיזמים שהוקמו והובלו על ידי מנהלים בחטיבת התפעול של נמל אשדוד. המיזמים שמו דגש על נושאים הקשורים לקביעת שיטות עבודה חדשות, שיפור תהליכים וייעול השירותים המוצעים לכלל לקוחות החברה כגון: פריקת אוניות מתכת גדולות מסין, פריקת מכוניות תוך חיסכון בעלויות וביצוע פינוי מהיר של רציפים, מניעת זיהום וערבוב חומרים במתקן התפזורת, סידור יעיל של ערוגות מכולה, צמצום זמני המתנה של משאיות, קבלת משוב מלקוחות על פקידת אונייה  ועוד.

 

תהליך ההעצמה והפיתוח של שדרת הניהול בחטיבת התפעול הביא לא רק לשיפור ביצועים, תפוקות, חסכון כספי, ואיכות השרות, אלא גם חיזק משמעותית ותרם לתחושת הערך והשליחות של מנהלי החטיבה, ראשי המדורים והמחלקות וסמנכ"ל התפעול החדש איציק כהן.