משמעות הדחייה: השיבושים או השבתת הנמל עלולים להתחיל ב-30 בינואר 2007. כזכור, הסכסוך הוכרז עקב טענת ההסתדרות לסחבת במו"מ מצד הנהלת הנמל
בהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז בנמל אשדוד ב-7 בינואר, הודיעה ההסתדרות על דחיית הפעלת סכסוכי העבודה בסקטורים השונים בנמל אשדוד בשבוע נוסף. אי לכך עלולים השיבושים או השבתת הנמל להתחיל ב-30 בינואר 2007.
כזכור, הסכסוך הוכרז עקב טענת ההסתדרות לסחבת במו"מ מצד הנהלת הנמל. סכסוכי עבודה הוכרזו בסקטור עובדי מנהלי העבודה באגף התפעול, במחלקת ים, במחלקת תפזורת, במחלקת בתי מלאכה וציוד ובסקטור תפעול ציוד מכני.
טרם נמסרה תגובת נמל אשדוד לידיעה.
נמל אשדוד: ההסתדרות הודיעה על דחיית הפעלת סכסוך העבודה בשבוע
משמעות הדחייה: השיבושים או השבתת הנמל עלולים להתחיל ב-30 בינואר 2007. כזכור, הסכסוך הוכרז עקב טענת ההסתדרות לסחבת במו"מ מצד הנהלת הנמל
00:00 ,16.01.2007
רוצים להעמיק בפרטים? תשאלו את דוק
עשוי לעניין אותך
הגיע המשלוח הראשון של חלקי גשר הרכבת הקלה בירושלים
מזכיר ארגון מגדלי הפרחים מזהיר: סגירת נמל אשדוד בשל עיצומים תגרום לנזק כבד ליצוא הפרחים
בעקבות ההפחתה בהיטל הדלק: בריטיש איירווייס מוזילה מחירים בקווי ת"א-לונדון
נמל אשדוד: היועץ המשפטי נדרש להציג עמדתו
"סהל אלובין" פועלת לפיתוח חומרי ציפוי ידידותיים לסביבה
חברת נמל אשדוד מערערת לביה"ד הארצי לעבודה
