נמל אשדוד טיפל באניה שניזוקה כתוצאה מסערה בים התיכון
כתוצאה מסערה נפלו לים 15 מכולות ו- 8 מכולות ניזוקו ; מיד עם קבלת הקריאה הנחה מנהל נמל אשדוד את הגורמים התפעוליים בנמל להיערך לקליטת האניה ; האניה שבה והפליגה להמשך מסעה ביום שלמחרת
00:00 ,29.06.2004
כתוצאה מסערה נפלו לים 15 מכולות ו- 8 מכולות ניזוקו ; מיד עם קבלת הקריאה הנחה מנהל נמל אשדוד את הגורמים התפעוליים בנמל להיערך לקליטת האניה ; האניה שבה והפליגה להמשך מסעה ביום שלמחרת
ביום ה' האחרון נתקבלה קריאה בנמל אשדוד, מהאניה Cordelia שהפליגה דרך תעלת סואץ ונקלעה לסערה בים התיכון, שכתוצאה ממנה נפלו לים כ- 15 מכולות ועוד 8 מכולות נפגעו וניזוקו, אך נשארו על האניה.
האניה Cordelia הפועלת במסגרת קווי השירות של "צים", העבירה בקשה למנהלת נמל אשדוד להכנס לנמל לצורך טיפול במכולות שניזוקו, זאת לאחר שבנמל אלכסנדריה סירבו לקבלה. מיד עם קבלת הקריאה מהאניה הנחה מנהל נמל אשדוד, שאול רותם, את הגורמים התפעוליים בנמל להיערך לקליטת האניה והיא נקשרה לרציף כבר ביום חמישי בלילה.
דוד בנודיז, רמ"ח תפעול בנמל אשדוד, שניהל את הטיפול באנייה, ציין כי הפריקה הצריכה שימוש באמצעי קשירה מיוחדים, מה שהפך את הפריקה למעט מורכבת.
בנודיז ציין כי תהליך הפריקה החל כבר ביום ו' בשעה 06:30 בבוקר, כאשר הצוות בנמל הפעיל 2 מנופי זרוע, בנוסף לאמצעים מיוחדים לקשירת המכולות הפגועות למנוף. כל הליך הפריקה של שמונת המכולות הפגועות נמשך כ- 11 שעות והוא הסתיים עוד באותו יום בשעה 17:00. "בגלל המורכבות של הפעולה, נמשכה פעולת הפריקה כ- 11 שעות, לעומת זמן פריקה של 10 דקות, בשגרה", אמר.
המטען, שנפרק מהמכולות הפגועות, אוחסן בשטח מיוחד והועבר לאניות אחרות שבסוכנות חברת צים לשם שילוחו ליעדים המקוריים.
האניה Cordelia, הפועלת בשירות RTW - שירות "סובב עולם", של "צים" במשותף עם חברת נוראסיה, שבה וההפליגה כבר ביום ו' אחה"צ להמשך מסעה.
ביום ה' האחרון נתקבלה קריאה בנמל אשדוד, מהאניה Cordelia שהפליגה דרך תעלת סואץ ונקלעה לסערה בים התיכון, שכתוצאה ממנה נפלו לים כ- 15 מכולות ועוד 8 מכולות נפגעו וניזוקו, אך נשארו על האניה.
האניה Cordelia הפועלת במסגרת קווי השירות של "צים", העבירה בקשה למנהלת נמל אשדוד להכנס לנמל לצורך טיפול במכולות שניזוקו, זאת לאחר שבנמל אלכסנדריה סירבו לקבלה. מיד עם קבלת הקריאה מהאניה הנחה מנהל נמל אשדוד, שאול רותם, את הגורמים התפעוליים בנמל להיערך לקליטת האניה והיא נקשרה לרציף כבר ביום חמישי בלילה.
דוד בנודיז, רמ"ח תפעול בנמל אשדוד, שניהל את הטיפול באנייה, ציין כי הפריקה הצריכה שימוש באמצעי קשירה מיוחדים, מה שהפך את הפריקה למעט מורכבת.
בנודיז ציין כי תהליך הפריקה החל כבר ביום ו' בשעה 06:30 בבוקר, כאשר הצוות בנמל הפעיל 2 מנופי זרוע, בנוסף לאמצעים מיוחדים לקשירת המכולות הפגועות למנוף. כל הליך הפריקה של שמונת המכולות הפגועות נמשך כ- 11 שעות והוא הסתיים עוד באותו יום בשעה 17:00. "בגלל המורכבות של הפעולה, נמשכה פעולת הפריקה כ- 11 שעות, לעומת זמן פריקה של 10 דקות, בשגרה", אמר.
המטען, שנפרק מהמכולות הפגועות, אוחסן בשטח מיוחד והועבר לאניות אחרות שבסוכנות חברת צים לשם שילוחו ליעדים המקוריים.
האניה Cordelia, הפועלת בשירות RTW - שירות "סובב עולם", של "צים" במשותף עם חברת נוראסיה, שבה וההפליגה כבר ביום ו' אחה"צ להמשך מסעה.
עשוי לעניין אותך
28.06.2004
אולמרט בתום הביקור בסין: פער גדול בין מימוש העיסקאות לבין הפוטנציאל
28.06.2004
עודד טירה לשר אולמרט: לא לסגור את הנספחות הכלכלית בדרום - אפריקה
28.06.2004
אושרה תוכנית חדשה בלשכת המדען הראשי בתמ"ת לתמיכה במחקר אקדמי של הננוטכנולוגיה בתחום טיהור המים
28.06.2004
קריאף אלבטרוס תבצע את מערך ההובלה והשינוע של מנופי הענק בפרוייקט היובל
28.06.2004
ועדת הכספים קבעה את ה- 8 ביולי כתאריך סיום הכנת חוק הנמלים לצורך חקיקה
28.06.2004
נתמנה קצין בטחון חדש בנמל חיפה