נמל אשדוד: יום עיון לסוכני אונייה בנושא יישומים חדשים

במסגרת יום העיון הכירו המשתתפים את היישומים החדשים במטרה להקל על הלקוחות בעבודה השוטפת היומיומית מול הנמל. שוקי סגיס: היישומים החדשים עבור סוכני האונייה ישפרו את העבודה בין גורמי הנמל וסוכני האונייה


00:00 ,05.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת יום העיון הכירו המשתתפים את היישומים החדשים במטרה להקל על הלקוחות בעבודה השוטפת היומיומית מול הנמל. שוקי סגיס: היישומים החדשים עבור סוכני האונייה ישפרו את העבודה בין גורמי הנמל וסוכני האונייה
 
במסגרת יישום אסטרטגית שיפור השירות ללקוחות הנמל, חברת נמל אשדוד ערכה יום עיון לסוכני אונייה בנושא יישומים חדשים בתחום שידור מסרים אלקטרוניים שפותחו על ידי גורמי הנמל, בשיתוף עם עובדי יחידת המחשוב של חברת נמלי ישראל.
 
ביום העיון שנערך בנמל השתתפו סוכני אונייה ממגוון החברות שעובדות עם חברת נמל אשדוד. במסגרת יום העיון, הכירו המשתתפים את היישומים החדשים שמטרתם להקל על הלקוחות בעבודה השוטפת היומיומית ולייעל את העבודה מול חברת נמל אשדוד.
 
אחד מהיישומים שפותחו בנמל הוא "מסר לדיווח אחוזי שותפות" בגין חיובי "תוספת שבת" ו"פתיחת ספנות לאגרות הסוורות". מסר זה יאפשר לסוכן המתפעל אונייה משותפת לדווח לנמל מראש על כל האירועים באותה אונייה, במטרה לקצר את משך הזמן הנדרש להפקת החשבונית ללקוח.
 
יישום נוסף הוא "מסר היתר הפלגה ממוחשב" שיופעל מבית הלקוח ויאפשר קבלת היתר הפלגה אוטומטי לסוכני אונייה שיש להם הסדר מס"ב/ערבות כנדרש על ידי חברת הנמל, מבלי שיצטרכו לפקוד את מדור חישובים. לאחר אישור המסר על ידי מדור חישובים הוא יועבר למשטרת הגבולות ולאחר אישורו לתצפית מחלקת ים.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "היישומים החדשים עבור סוכני האונייה נועדו לשפר ולייעל את העבודה בין גורמי הנמל וסוכני האונייה. על מנת להטמיע יישומים אלה בעבודת הנמל, ערכנו יום הדרכה שנועד להעניק לסוכני האונייה את הכלים להשתמש ביישומים אלה ולתכנן טוב יותר את עבודתם. אנו פועלים באופן מתמשך על מנת לייעל ולקצר תהליכי עבודה בין גורמי הנמל השונים לבין לקוחותינו".