נמל אשדוד מפעיל קו פתוח 24 שעות ביממה

הקו הפתוח הופעל עקב קליטת האוניות מנמל חיפה שנסגר לפעילות לנוכח המצב הביטחוני. הקו הפתוח יאפשר ליבואנים וליצואנים וכל קהילת הים לקבל מידע בנוגע לפעילות הנמל. מספרי הטלפון של הקו הפתוח הינם 08-8517220/1/2/7


00:00 ,20.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד מפעילה קו פתוח לשירות לקוחות ענף הספנות הישראלי 24 שעות ביממה. מספרי הטלפון של הקו הפתוח הינם 08-8517220/1/2/7.
 
חברת נמל אשדוד מפעילה קו פתוח ליבואנים ויצואנים אשר יפעל 24 שעות ביממה. הקו הפתוח יאפשר  ליבואנים וליצואנים וכל קהילת הים לקבל מידע בנוגע לפעילות הנמל.
 
מספרי הטלפון של הקו הפתוח הינם 08-8517220/1/2/7.
 
הקו הפתוח של חברת הנמל הופעל עקב קליטת האוניות מנמל חיפה שנסגר לפעילות לנוכח המצב הביטחוני. במסגרת זו, יעמדו לרשות היבואנים והיצואנים כל ‏אנשי התכנון של נמל אשדוד אשר בקיאים בכל תהליכי היבוא והיצוא שעוברים דרך הנמל.
 
חברת הנמל נערכת לטיפול בפעילות החריגה, אשר הובילה להתגייסות משותפת של ההנהלה והעובדים  ותגבור מקסימאלי במספר העובדים לטיפול בפריקה וטעינה של האוניות.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "זהו צעד נוסף במאמצי החברה לתת שירות ללקוחות גם בשעת משבר. הקו הפתוח יאפשר ליבואנים ולכלל יצואנים ולכלל קהילת הספנות בישראל, לקבל מידע ומענה בכל שעה ביממה ובכל נושא מקצועי".