חברת נמל אשדוד מפעילה קו פתוח לשירות לקוחות ענף הספנות הישראלי 24 שעות ביממה. מספרי הטלפון של הקו הפתוח הינם 08-8517220/1/2/7.
חברת נמל אשדוד מפעילה קו פתוח ליבואנים ויצואנים אשר יפעל 24 שעות ביממה. הקו הפתוח יאפשר ליבואנים וליצואנים וכל קהילת הים לקבל מידע בנוגע לפעילות הנמל.
מספרי הטלפון של הקו הפתוח הינם 08-8517220/1/2/7.
הקו הפתוח של חברת הנמל הופעל עקב קליטת האוניות מנמל חיפה שנסגר לפעילות לנוכח המצב הביטחוני. במסגרת זו, יעמדו לרשות היבואנים והיצואנים כל אנשי התכנון של נמל אשדוד אשר בקיאים בכל תהליכי היבוא והיצוא שעוברים דרך הנמל.
חברת הנמל נערכת לטיפול בפעילות החריגה, אשר הובילה להתגייסות משותפת של ההנהלה והעובדים ותגבור מקסימאלי במספר העובדים לטיפול בפריקה וטעינה של האוניות.
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "זהו צעד נוסף במאמצי החברה לתת שירות ללקוחות גם בשעת משבר. הקו הפתוח יאפשר ליבואנים ולכלל יצואנים ולכלל קהילת הספנות בישראל, לקבל מידע ומענה בכל שעה ביממה ובכל נושא מקצועי".
נמל אשדוד מפעיל קו פתוח 24 שעות ביממה
הקו הפתוח הופעל עקב קליטת האוניות מנמל חיפה שנסגר לפעילות לנוכח המצב הביטחוני. הקו הפתוח יאפשר ליבואנים וליצואנים וכל קהילת הים לקבל מידע בנוגע לפעילות הנמל. מספרי הטלפון של הקו הפתוח הינם 08-8517220/1/2/7
00:00 ,20.07.2006
עשוי לעניין אותך
19.07.2006
לנוכח המצב הביטחוני: העבודה בנמל אשדוד מתבצעת סביב לשעון
19.07.2006
סוכני האוניות בחיפה ממשיכים לעבוד (כמעט) כרגיל
19.07.2006
מועצת המובילים והמסיעים: המשאיות יעבדו סביב השעון
19.07.2006
גידול ביצוא הישראלי למצרים ולירדן
19.07.2006
פעילות שיא בנמל אשדוד עקב קליטת האוניות מנמל חיפה
19.07.2006
טרנסכלל נערכת לגיבוי השירות בצפון ומשיקה קו חם לייעוץ לוגיסטי