נמל אשדוד: שירות חדש המאפשר הוצאת מכולות מלאות באמצעות מסרים אלקטרוניים

השירות יאפשר קבלת היתר אוטומטי בתוך דקות ספורות והוא מבטל את הצורך בהגעה לנמל והפקת תעודות הליווי וחוסך זמני המתנה וכוח אדם לנמל ולקוחותיו


00:00 ,15.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות יאפשר קבלת היתר אוטומטי בתוך דקות ספורות והוא מבטל את הצורך בהגעה לנמל והפקת תעודות הליווי וחוסך זמני המתנה וכוח אדם לנמל ולקוחותיו
 
מחברת נמל אשדוד נמסר כי היא ממשיכה ביישום אסטרטגית שיפור וייעול השירות ללקוחותיה ומשיקה שירות מסרים אלקטרוניים להוצאת מכולות מלאות מהנמל, שיחסוך זמן וכסף ללקוחות הנמל. שירות זה יאפשר קבלת היתר אוטומטי להוצאת המכולות לסוכני המכס והמסופים העורפיים, בתוך דקות ספורות. תהליך זה מבטל את הצורך בהגעה לנמל והפקת תעודות הליווי וחוסך זמני המתנה וכוח אדם לנמל ולקוחותיו.
 
השירות החדש יאפשר קבלת היתר אוטומטי לסוכן המכס והמסופים העורפיים, ללא צורך להפנות את הנציג להמתין בתורים במדורי הנמל השונים. לאחר אישור המסר, הנהג, או נציג חברת התובלה, יוכל להגיע לנמל ולהוציא את המכולה הרלוונטית על בסיס האישור הקיים במערכות הנמל.
 
שירות המסרים האלקטרוני החדש מהווה צעד משמעותי לקראת יישום פרויקט נל"ן (נמל ללא ניירת), והינו אחד מהיסודות החשובים להפעלת השער החדש. הפיילוט הראשוני לבדיקת השירות החדש, בשיתוף חברת אוברסיז, הסתיים בהצלחה, ובימים אלו מצטרפים לתהליך יתר המסופים העורפיים. בהמשך, תהליך עבודה זה יורחב לכלל לקוחות הנמל.
 
יישום השירות הוא פרי עבודה משותפת של חטיבת התפעול, תס"ק (תהליכי סחר בקהילת הים) ים, מחלקת המחשוב ויחידת ביטחון הנמל.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד קבעה לעצמה אסטרטגיה, שמהותה שיפור מתמיד במצוינות השירות. השקת שירות המסרים האלקטרוניים נלווית לשורת שיפורים משמעותיים בשירות, שאנו עמלים עליהם בשנים האחרונות. השקת השירות החדש הינה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה, שנועדה לחסוך זמן וכסף ללקוחות הנמל. אנו ממשיכים ונמשיך לפעול לטובתם המרבית של לקוחותינו כל העת".