עמיטל: גרסה חדשה של תוכנת Unifreight

הגרסה החדשה כולל תקשורת חדשה למכס ביצוא המיועדת לעמילי מכס, מערכת לניהול מכירות, ממשק ישיר ביצוא לחברת אל על ועוד. החברה החלה להפיץ את הגרסה החדשה ללקוחותיה


00:00 ,17.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הגרסה החדשה כולל תקשורת חדשה למכס ביצוא המיועדת לעמילי מכס, מערכת לניהול מכירות, ממשק ישיר ביצוא לחברת אל על ועוד. החברה החלה להפיץ את הגרסה החדשה ללקוחותיה
 
בימים אלו החלה עמיטל להפיץ ללקוחותיה גרסה חדשה (4.3) של תוכנת Unifreight. הגרסה תותקן אצל רוב לקוחות עמיטל במהלך השבועות הבאים.
 
הגרסה החדשה כוללת את התכונות העיקריות הבאות: תקשורת חדשה למכס ביצוא המיועדת לעמילי מכס. מערכת זו מאפשרת להעביר לנמלים ולמכס את הנתונים הנדרשים לצורך תהליך הפרופיילינג במערכות המכס, ניהול סטטוס משלוח יצוא כולל התרות והפקת רשימונים בפורמט החדש שנקבע על ידי המכס.
 
כמו כן, מערכת לניהול מכירות. מערכת זו, המשולבת במערכת לניהול מסמכים, מאפשרת ניהול ומעקב אחרי פעילות אנשי המכירות  ופעילות המכירות הכללית של החברה. במערכת נרשמות כל הפעולות המתבצעות בתהליך תוך מעקב אחרי המכירה וקבלת התרעות ותזכורות. הצעות המחיר נשלחות ללקוחות באמצעות מערכת ניהול המסמכים של עמיטל ובאמצעות תוכנת Word של מיקרוסופט. גם את ניהול הפגישות ותכתובות דואר (יוצא ונכנס) המתבצעים באמצעות Outloook ניתן לסנכרן מול מערכת Unifreight.
 
ממשק ישיר ביצוא לחברת אל על. ממשק זה מאפשר לנצל את הסטטוסים הרבים שהוסיפה חברת אל על לאחרונה. ניתן לנצל את הסטטוסים עבור מעקב טיסות או בכדי לשלוח ללקוחות עדכונים אוטומטיים על פרטי טיסות וסטטוס שטרי מטען
 
עדו אמתי, מנכ"ל עמיטל, מסר כי "הפעם תאריך שחרור הגרסה הוא בעצם אילוץ הנובע מתאריך הפעלת מערכת מכס יצוא. כתוצאה מכך דברים רבים שרצינו לפתח בתחום ה-CRM יפותחו בגרסה 4.4 והגרסה הנוכחית תכלול רק ניהול מכירות. בין היתר תכלול גרסה 4.4 שהעבודה עליה כבר התחילה ניהול פניות ותלונות של לקוחות, בנייה אוטומטית של הצעות מחיר מתוך מחירונים, הרחבות משמעותיות לניהול הלקוחות ולניהול אנשי הקשר ועוד. בתחום התפעול תכלול גרסה 4.4 שיפור משמעותי בממשקים בין משלחים לסוכני אנייה וחברות ספנות, גרסה ראשונה ב- Unifreight של מערכת עמילות מכס ועוד".