רשות הנמלים: חברת Felguera מספרד זכתה במכרז לאספקת 6 עגורני זרוע
היקף המכרז מסתכם ב- 16 מיליון יורו ; עגורני הזרוע מיועדים לפרויקט היובל בנמל אשדוד ; עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים: "ציוד טכנולוגי מהשורה הראשונה ומערכות מתקדמות יבטיחו רמת שירות גבוהה ללקוחות הנמלים"
00:00 ,05.11.2003
היקף המכרז מסתכם ב- 16 מיליון יורו ; עגורני הזרוע מיועדים לפרויקט היובל בנמל אשדוד ; עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים: "ציוד טכנולוגי מהשורה הראשונה ומערכות מתקדמות יבטיחו רמת שירות גבוהה ללקוחות הנמלים"
חברת Felguera מספרד (Felguera Parques y Minas S.A). זכתה במכרז רשות הנמלים לאספקת 6 עגורני זרוע (DJL – Double Jib Luffing Crane) בהיקף של כ- 16 מיליון יורו. העגורנים מיועדים לרציף המטען הכללי והתפזורת בחופנים שבפרויקט היובל בנמל אשדוד, והראשונים צפויים להגיע ארצה במחצית השניה של שנת 2004.
עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים מסר כי ההצטיידות בעגורנים אלה ואחרים הינה חלק מתוכנית פיתוח מסופי היובל , הכוללת שילוב של ציוד טכנולוגי מהשורה הראשונה והכנסת מערכות מתקדמות , דוגמת המערכת לניהול מסופי מכולות (TOS) , המצויה בשלבי אפיון מתקדמים. זאת, במטרה להגדיל את תפוקות הרציפים ולאפשר ניצול יעיל של משאבי הנמל, דבר שיבטיח רמת שירות גבוהה ללקוחות הנמלים.
עגורני הזרוע (DJL) המיועדים לפריקת צובר בחופנים ומטען כללי, הינם מהמתקדמים מסוגם בתחום. לעגורן זה גמישות תפעולית רבה, והוא יצויד בחופנים לפריקת אוניות Panamax. גובהו כ- 60 מטר, משקלו כ- 430 טון, והוא בעל כושר הרמה של 36 טון ברדיוס של 24 מטר (20 טון ברדיוס של 39 מ').
עגורני הזרוע מתווספים למערך של 24 עגורני השער מתוצרת חברת KCI הפינית ול- 4 עגורני גשר מתוצרת חברת KOCKS הגרמנית, המיועדים למסוף המכולות בפרויקט היובל.
חברת Felguera מספרד (Felguera Parques y Minas S.A). זכתה במכרז רשות הנמלים לאספקת 6 עגורני זרוע (DJL – Double Jib Luffing Crane) בהיקף של כ- 16 מיליון יורו. העגורנים מיועדים לרציף המטען הכללי והתפזורת בחופנים שבפרויקט היובל בנמל אשדוד, והראשונים צפויים להגיע ארצה במחצית השניה של שנת 2004.
עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים מסר כי ההצטיידות בעגורנים אלה ואחרים הינה חלק מתוכנית פיתוח מסופי היובל , הכוללת שילוב של ציוד טכנולוגי מהשורה הראשונה והכנסת מערכות מתקדמות , דוגמת המערכת לניהול מסופי מכולות (TOS) , המצויה בשלבי אפיון מתקדמים. זאת, במטרה להגדיל את תפוקות הרציפים ולאפשר ניצול יעיל של משאבי הנמל, דבר שיבטיח רמת שירות גבוהה ללקוחות הנמלים.
עגורני הזרוע (DJL) המיועדים לפריקת צובר בחופנים ומטען כללי, הינם מהמתקדמים מסוגם בתחום. לעגורן זה גמישות תפעולית רבה, והוא יצויד בחופנים לפריקת אוניות Panamax. גובהו כ- 60 מטר, משקלו כ- 430 טון, והוא בעל כושר הרמה של 36 טון ברדיוס של 24 מטר (20 טון ברדיוס של 39 מ').
עגורני הזרוע מתווספים למערך של 24 עגורני השער מתוצרת חברת KCI הפינית ול- 4 עגורני גשר מתוצרת חברת KOCKS הגרמנית, המיועדים למסוף המכולות בפרויקט היובל.
עשוי לעניין אותך
04.11.2003
90 מליון ש"ח עודף הכנסות בנמל חיפה בחודשים ינואר – ספטמבר 2003
04.11.2003
יותר מ- 95% מחברות התעופה הזרות הטסות לישראל התקינו במטוסיהן דלת ביטחון חסינת ירי
04.11.2003
TNT ישראל העלתה את היקף פעילותה ב- 18% במחצית 2003
03.11.2003
פריץ קומפניס ישראל משדרגת את מערך המחשוב בהשקעה של 1.5 מליון ש"ח
03.11.2003
יו"ר צים ייפגש היום עם ועד עובדי החברה לדון בנושא פיצול החברה ושמירת זכויותיהם
03.11.2003
נדחתה הבקשה לדיון נוסף בבג"ץ בנושא נוהל התור התפעולי