תיכון ורון: הפרסומים על המצב בנמלים אינם משקפים נכונה את המצב הקיים בשטח
תיכון ורון הדגישו שהמדדים לפעילות הנמלים מעידים על חזרה כמעט מלאה למצב שלפני פרוץ השביתה, וזאת למרות מגבלות התשתית והקשיים בתחום כח האדם, וכי קיימת ירידה מהותית במספר האוניות הממתינות
00:00 ,28.10.2004
המדדים לפעילות הנמלים מעידים על חזרה כמעט מלאה למצב שלפני פרוץ השביתה
"הפרסומים על המצב בנמלים אינם משקפים נכונה את המצב בשטח. בשבועות האחרונים השתפר באופן דרמטי המצב בנמלים וניכרות תוצאות הפעילות האינטנסיבית של הנמלים בטיפול בעומס המטענים, שנוצר כתוצאה מהשביתה הארוכה ביותר בעשור האחרון". כך אמרו אתמול דן תיכון, יו"ר מועצת רשות הנמלים ועמוס רון, המנכ"ל .
תיכון ורון הדגישו שהמדדים לפעילות הנמלים מעידים על חזרה כמעט מלאה למצב שלפני פרוץ השביתה, וזאת למרות מגבלות התשתית והקשיים בתחום כח האדם, וכי קיימת ירידה מהותית במספר האוניות הממתינות (2-3 אוניות בממוצע ביום לנמל, בהמתנה תפעולית ) ועליה ברמת התפוקות, כאשר בנמל חיפה הן קרובות מאוד לתפוקות שבשגרה. הם ציינו כי למצב שנוצר בעקבות השביתה יש להוסיף את המצב הכללי בנמלי הים התיכון הסובלים מצפיפות יתר בשל גידול דרמטי בתנועת המטענים מהים התיכון לסין, ולהיפך. תופעה הקיימת גם בנמלים אחרים בעולם המתמודדים עם צפיפות כתוצאה מגידול בסחר העולמי.
על פי נתוני רשות הנמלים שונעו ברבעון האחרון (יולי-ספטמבר 2004 ) כ- 9 מיליון טון מטען, כמות זהה למטענים ששונעו בנמלי הים ברבעון הראשון של השנה, עדות להיקפי הפעילות בנמלים, למרות השביתה הממושכת שהתרחשה במהלך יולי-אוגוסט.
"הפרסומים על המצב בנמלים אינם משקפים נכונה את המצב בשטח. בשבועות האחרונים השתפר באופן דרמטי המצב בנמלים וניכרות תוצאות הפעילות האינטנסיבית של הנמלים בטיפול בעומס המטענים, שנוצר כתוצאה מהשביתה הארוכה ביותר בעשור האחרון". כך אמרו אתמול דן תיכון, יו"ר מועצת רשות הנמלים ועמוס רון, המנכ"ל .
תיכון ורון הדגישו שהמדדים לפעילות הנמלים מעידים על חזרה כמעט מלאה למצב שלפני פרוץ השביתה, וזאת למרות מגבלות התשתית והקשיים בתחום כח האדם, וכי קיימת ירידה מהותית במספר האוניות הממתינות (2-3 אוניות בממוצע ביום לנמל, בהמתנה תפעולית ) ועליה ברמת התפוקות, כאשר בנמל חיפה הן קרובות מאוד לתפוקות שבשגרה. הם ציינו כי למצב שנוצר בעקבות השביתה יש להוסיף את המצב הכללי בנמלי הים התיכון הסובלים מצפיפות יתר בשל גידול דרמטי בתנועת המטענים מהים התיכון לסין, ולהיפך. תופעה הקיימת גם בנמלים אחרים בעולם המתמודדים עם צפיפות כתוצאה מגידול בסחר העולמי.
על פי נתוני רשות הנמלים שונעו ברבעון האחרון (יולי-ספטמבר 2004 ) כ- 9 מיליון טון מטען, כמות זהה למטענים ששונעו בנמלי הים ברבעון הראשון של השנה, עדות להיקפי הפעילות בנמלים, למרות השביתה הממושכת שהתרחשה במהלך יולי-אוגוסט.
עשוי לעניין אותך
27.10.2004
התעשיינים: מערך החוץ בנמלים בפני קריסה
27.10.2004
רש"ת מסרבת להפעיל את מסופי הגבול בגדה לאחר ההתנתקות
27.10.2004
הממונה על ההגבלים העסקיים: מסוף המטענים החקלאי בנתב"ג יוכל לשמש מסוף כללי החל ב-2007
27.10.2004
50 מפעלי תעשייה הגישו עתירה לבג"צ בנושא שכר העובדים הזרים
27.10.2004
לין: על רה"מ ועל שר האוצר הנושאים באחריות לאומית כבדה, למנוע מצב של זעזוע בכלכלת ישראל
27.10.2004
נמל אשדוד: שורת צעדים להנצחת זכר הנרצחים בפיגוע בנמל