במטרה לחסוך בזמן ולהקל על הנוסעים בהשלמת הליכי הנסיעה שלהם. חברת נמל התעופה של קהיר הציבה 25 עמדות לביצוע עצמי של הליכי הצ׳ק-אין (SELF CHECK IN) בטרמינלים 2 ו-3. תשע עמדות הוצבו בטרמינל 2 ו-16 עמדות בטרמינל 3.
מגדי אסחאק עאזר, יו״ר מועצת המנהלים של חברת נמל התעופה של קהיר, הצהיר בהודעה לעיתונות כי עמדות הצ׳ק-אין העצמי מאפשרות לנוסעים להשלים את הליכי הנסיעה שלהם, כולל רישום והזנת פרטי ההזמנה, לאחר סריקה אופטית של דרכון הנוסע. בנוסף, הנוסע יכול לבחור את מושבו במטוס של חברת התעופה עמה הוא טס ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס, מה שמסייע למנוע עומס באולמות הנוסעים ולהפחית את המגע הישיר בין הצוות לנוסעים.
בהקשר זה, חברת נמל התעופה של קהיר התקינה שלטים דיגיטליים באולמות הנוסעים בטרמינלים 2 ו-3, המכוונים את הנוסעים למיקום עמדות הצ׳ק-אין העצמי, כדי לאפשר לנוסעים לאתר אותן בקלות ולהשלים את הליכי הנסיעה שלהם בנוחות וביעילות.