לאחר שסיים את שלב הפיילוטים, חברת מאיר תתחיל לשווק באמצעות חברת הבת שלה MEU את הפוני P2: אופנוע מסחרי חשמלי דו גלגלי עם קיבולת של עד-400 ליטר המאפשרת לו להתמודד עם מגוון רחב של משימות שילוח.
הפוני P2 פותח בישראל במטרה לשנות את כללי המשחק בלוגיסטיקה עירונית והוא מציע חלופה בת קיימא למשאיות קטנות, ואנים וקטנועים סטנדרטיים כשהוא מסוגל לאחסן סוגי מטען שונים קטנים ובינוניים שאינם מתאימים לקטנוע ובדרך כלל מובלים במשאית כמו: מוצרי חשמל קטנים, חלקי רהיטים להרכבה, אבקות חלבון, אוכל לבעלי חיים, שירותי מכבסות, קניות גדולות מהסופר מרקט ועוד.
הפוני P2 שהוא קטן יותר במידותיו ממשאית וקצת גדול יותר מקטנוע טיפוסי והוא כאמור חשמלי מלא, חוסך משמעותית בעלויות התפעול וגם במקום על הכביש - דבר קריטי בישראל שכבישיה הם מהצפופים בעולם, בעיקר באזור גוש דן.
הפוני P2 מצויד במנוע של 4,000 ואט ומומנט של 70Nm, מספק יכולות האצה וסחיבה בתוואי עירוני מגוון. הוא כולל סוללת 6.7 קוט״ש המספקת טווח מרשים של כ- 185 ק״מ בטעינה אחת. הפוני כולל מאפייני בטיחות מתקדמים: בלמי ABS דו-ערוציים מבטיחים ביצועי בלימה אופטימליים ובטיחות מוגברת לרוכב. בתכנון הושקעה מחשבה גם בעיצוב ובנוחות הנסיעה והפוני מציע חווית רכיבה נוחה לשליח לנסיעות קצרות וארוכות כאחד.
האפנוע פותח בישראל על ידי נצח שדה, בוגר MBA מהטכניון וסמנכ״ל פיתוח עסקי צפון אמריקה בכתר בעברו, ורועי גרינפלד, מהנדס ומעצב רכב המתמחה בעולמות המיקרו מובילטי, במטרה ליצור רכב למשלוחים שיהיה חסכוני באנרגיה, ויהווה פתרון אפקטיבי לשילוח בין משאית לקטנוע.
דן בן דור ורועי שחק, מייסדים משותפים בחברת דרופ המתמחה בהפצה עירונית בגוש דן הפועלת רק עם כלי תחבורה חשמליים: ״התנסינו בפוני מספר שבועות בהפצת לאסט מייל, אין ספק שמדובר בקפיצת מדרגה בהפצה בכלים דו גלגליים, נפח האחסון היה משמעותית גדול יותר מקטנוע רגיל״.