חשיפה ליין ישראלי בטלוויזיה האמריקאית

החשיפה נועדה להגביר את המודעות ליין ישראלי איכותי על מנת שיופיע על המדפים לצד קליפורניה, אוסטרליה וצ'ילה


00:00 ,12.05.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החשיפה נועדה להגביר את המודעות ליין ישראלי איכותי על מנת שיופיע על המדפים לצד קליפורניה, אוסטרליה וצ'ילה
 
בשבוע האחרון נערכה ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד התמ"ת ביוסטון, כתבה ברשת ABC על יינות ישראליים בערוץ 13 ביוסטון. בכתבה השתתף סומלייה ומבקר יין עצמאי, אשר רואיין כאיש מקצוע.
 
הנספח המסחרי של משרד התמ"ת ביוסטון טקסס, רועי מדעי, מוסר כי הכתבה הייתה חיובית ביותר, כאשר הסומלייה שיבח את היינות הישראליים. כמו כן, המבקר הוסיף כי היינות הישראליים נותנים תמורה טובה למחיר ביחס ליינות זרים אחרים.
 
רועי מדעי ציין עוד כי מהלך זה הינו אחד ממספר מהלכים של הנספחות ביוסטון, ושל נספחויות מסחריות נוספות ברחבי ארה"ב להגברת המודעות ליין ישראלי איכותי על מנת שיופיע על המדפים לצד קליפורניה, אוסטרליה וצ'ילה.