לין: מבצעי ההקלה של ההסתדרות הכללית - הם בעצם מבצעי השפלה
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, תקף אתמול בחריפות רבה את מבצעי ההקלה אותם עושה ההסתדרות הכללית, כדי לשחרר לחצים של הציבור הרחב במוקדים חיוניים בשירות המדינה
00:00 ,15.12.2003
אוריאל לין: ההסתדרות הכללית פיתחה שיטה חדשה, נעדרת מוסר של התעללות בציבור הרחב
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, תקף אתמול בחריפות רבה את מבצעי ההקלה אותם עושה ההסתדרות הכללית, כדי לשחרר לחצים של הציבור הרחב במוקדים חיוניים בשירות המדינה. לין אמר כי מבצעים אלה אינם מבצעי הקלה אלא מבצעים של השפלת הציבור הרחב, הנזקק לשירותי משרדי הממשלה.
"העובדה שבמסגרת מבצע של הקלה בשחרור לחץ מאלצים 30,000 מובטלים להגיע ביום אחד למשרדי שירות התעסוקה, והעובדה שפותחים את משרדי לשכת רישום המקרקעין ללא יותר מ- 6 שעות, מעידות על כך שההסתדרות הכללית פיתחה שיטה חדשה, נעדרת מוסר של התעללות בציבור הרחב" אמר לין והוסיף "לגרום לאנשים הזקוקים לשירותים חיוניים, אותם הם זכאים לקבל ממשרדי הממשלה על-פי דין, להמתין שעות לתורם, להידחק ולהילחץ בתורים ארוכים, לצבור מרירות ועצבנות. זוהי תופעה הפוגעת ישירות בציבור הרחב".
לין ציין כי אם עובדי המדינה היו באמת רוצים להקל על הציבור, הם לא היו מספקים את השירותים במסגרת "הקלות" לזמנים קצרים וקצובים, אלא לתקופה שהיתה מאפשרת לספק בצורה מסודרת את השירותים לכל אלה הנזקקים להם, עד לסיום מוחלט של כל הפיגורים.
"באופן מיוחד, חמורה הפגיעה הנעשית במובטלים בישראל, כאשר העובדים של שירות התעסוקה יודעים בבירור שמדובר בציבור חלש במיוחד הנזקק לשירותי הלשכה כעניין קיומי" הדגיש לין.
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, תקף אתמול בחריפות רבה את מבצעי ההקלה אותם עושה ההסתדרות הכללית, כדי לשחרר לחצים של הציבור הרחב במוקדים חיוניים בשירות המדינה. לין אמר כי מבצעים אלה אינם מבצעי הקלה אלא מבצעים של השפלת הציבור הרחב, הנזקק לשירותי משרדי הממשלה.
"העובדה שבמסגרת מבצע של הקלה בשחרור לחץ מאלצים 30,000 מובטלים להגיע ביום אחד למשרדי שירות התעסוקה, והעובדה שפותחים את משרדי לשכת רישום המקרקעין ללא יותר מ- 6 שעות, מעידות על כך שההסתדרות הכללית פיתחה שיטה חדשה, נעדרת מוסר של התעללות בציבור הרחב" אמר לין והוסיף "לגרום לאנשים הזקוקים לשירותים חיוניים, אותם הם זכאים לקבל ממשרדי הממשלה על-פי דין, להמתין שעות לתורם, להידחק ולהילחץ בתורים ארוכים, לצבור מרירות ועצבנות. זוהי תופעה הפוגעת ישירות בציבור הרחב".
לין ציין כי אם עובדי המדינה היו באמת רוצים להקל על הציבור, הם לא היו מספקים את השירותים במסגרת "הקלות" לזמנים קצרים וקצובים, אלא לתקופה שהיתה מאפשרת לספק בצורה מסודרת את השירותים לכל אלה הנזקקים להם, עד לסיום מוחלט של כל הפיגורים.
"באופן מיוחד, חמורה הפגיעה הנעשית במובטלים בישראל, כאשר העובדים של שירות התעסוקה יודעים בבירור שמדובר בציבור חלש במיוחד הנזקק לשירותי הלשכה כעניין קיומי" הדגיש לין.
עשוי לעניין אותך
14.12.2003
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר: "ניאבק לביטול כל מונופול במשק הישראלי"
14.12.2003
סגן נשיא בכיר בחברת Kuehne & Nagel: השוק הישראלי פתוח לרעיונות לוגיסטיים מתקדמים
11.12.2003
63% מהמנהלים מאמינים שהמשק יוצא בהדרגה מהמיתון
10.12.2003
יוסי קוצי'ק באסיפה של לשכת הספנות: רק תחרות בנמלים תשפר את השירות
09.12.2003
לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים העניקה לעודד טירה גיבוי מלא למדיניותו
09.12.2003
אוריאל לין: "אין מנוס מהעלאת גיל הפרישה; התהליך האוניברסלי של העלאת תוחלת החיים מחייב זאת"