מכון היצוא מקיים גם השנה תחרות לאתרי אינטרנט מצטיינים בסחר בינלאומי

כ-50 חברות כבר נרשמו לתחרות. הזוכים יוכרזו במסגרת ועידת יצו@נט לסחר בינלאומי באינטרנט בהשתתפות מנכ"ל מכון היצוא, בכירים מ-Google וחברות מובילות בתחום


00:00 ,29.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-50 חברות כבר נרשמו לתחרות. הזוכים יוכרזו במסגרת ועידת יצו@נט לסחר בינלאומי באינטרנט בהשתתפות מנכ"ל מכון היצוא, בכירים מ-Google וחברות מובילות בתחום
 
מכון הייצוא מקיים זו שנה שנייה ברציפות את תחרות אתרי האינטרנט המצטיינים בסחר בינלאומי. התחרות פתוחה לחברות יצוא, חברות סחר ושירותים בינלאומיים ולחברות בונות אתרים. ניתן להירשם לתחרות 2007, עד 7 ביוני 2007.

הפרסים לזוכים הינם בשווי של למעלה מ-6,000  דולר. הזוכים בתחרות יוכרזו במסגרת ועידת יצו@נט השנתית לסחר בין לאומי באינטרנט, שתיערך בשיתוף עם Googleב-2 ביולי במלון דן פנורמה בת"א.
 
בין המשתתפים בוועידה: דוד ארצי, יו"ר מועצת המנהלים של מכון היצוא, מאיר ברנד, מנכ"ל Google ישראל, יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא, ודיוויד ת'אקר, מנהל קבוצת מוצרי פרסום של Google, האחראי על מוצרי הפרסום של החברה בכל רחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), כנואם הכבוד באירוע.
 
לדברי יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון הייצוא, "כיום אחת הדרכים המרכזיות והמתפתחות לעשיית סחר בינלאומי היא באמצעות האינטרנט. העולם של היום הוא גלובלי ודינאמי, והתחרות בו גוברת. עשרות חברות עסקיות כבר השכילו להבין: אתר אינטרנט אטרקטיבי, שיווקי ועסקי יכול לסייע ולהקל על סחר יעיל ומהיר בכל רחבי העולם בכל עת ובכל שעה. ועידת יצואנט נועדה לסייע ליצואנים הישראלים למקסם את התועלת מהאינטרנט ככלי לסחר בין לאומי מהמעלה הראשונה ולאור ההצלחה והביקוש הרב בשנה שעברה החלטנו לקיימה גם השנה.
 
הקטגוריות בתחרות הן בתחומים: מוצרי הצריכה, הייטק, תעשייה ושירותים, ובנוסף שתי קטגוריות חדשות: הראשונה - הסחר האלקטרוני המיועדת לחברות משלושת התחומים המפעילות אתרים למסחר אלקטרוני בינלאומי; השנייה - האתר הנגיש ביותר מבין אתרי היצואנים לאנשים עם מוגבלויות.