התאחדות התעשיינים: פרויקט חיסוני העובדים הפלסטינים יצא לדרך

במסגרת הפרויקט נפתחו היום שמונה מעברים מהשטחים לישראל, לחיסונים של 100 אלף עובדים פלסטינים בעלי אישור עבודה בשטחי ישראל. התעשיין אבי בן חמו: ״מאמינים כי בזכות מבצע זה, לא יהיו כמעט יותר בידודים וחולי קורונה בתעשייה״


12:47 ,08.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

פרויקט חיסוני העובדים הפלסטינים יצא היום לדרך בשיתוף המנהל האזרחי, התאחדות התעשיינים והתאחדות בוני הארץ.

 

במסגרת הפרויקט נפתחו היום שמונה מעברים מהשטחים לישראל, לחיסונים של 100 אלף עובדים פלסטינים בעלי אישור עבודה בשטחי ישראל. מחר יורחב הפרויקט לחיסונים בחמישה אזורי תעשייה: מישור אדומים, ברקן, אריאל, קרני שומרון ועטרות.

 

במעברים מחסנים עובדים פלסטינים אשר פועלים בשטח ישראל, ובאזורי התעשייה יחוסנו עובדים פלסטינים אשר עובדים באזורי ההתיישבות.

 

יו״ר מרחב ירושלים בהתאחדות התעשיינים, התעשיין אבי בן חמו, שהשיק את הפרוייקט הבוקר במעבר רחל, אליו הגיעו הבוקר מאות עובדים פלסטינים לחיסון, מסר כי ״חיסוני העובדים הפלסטינים הינם חיוניים להמשך פעילותה של התעשייה הישראלית ותעשיית הבנייה בישראל, ולכן מזה זמן רב, מתחילת הגעת החיסונים לארץ, אנו פועלים מול הרשויות והממשלה ולוחצים בכדי לאפשר את הרגע המכונן הזה, בו עשרות אלפי עובדים מגיעים לנקודות החיסון בכל רחבי הארץ ומקבלים חיסון של מודרנה. אנו מאמינים כי בזכות מבצע זה, לא יהיו כמעט יותר בידודים וחולי קורונה בתעשייה״.