קבוצת AVIV AMCG בשת״פ עם חברת 621 Strategy

חברת 621 Strategy, שפיתחה קונספט ייחודי לתוכנית אסטרטגית מהירה וממוקדת תוצאות עסקיות אשר מתאימה לשינויים בשוק, תשתף פעולה עם צוות היועצים האסטרטגיים הבכיר של AVIV AMCG


09:32 ,25.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת AVIV AMCG מרחיבה את הפעילות בתחום האסטרטגיה כשהיא משתפת פעולה עם חברת התכנון האסטרטגי 621 של פיני קמרי וטל פריימן.

 

הייחוד של 621 הוא בבניית תוכנית אסטרטגית פרקטית וממוקדת תוצאות עסקיות בשישה שבועות בלבד, אשר מותאמת למציאות האינטנסיבית ולשוק המשתנה בקצב מהיר. הקונספט הייחודי מבוסס על התפיסה שהשווקים חווים שינויים תכופים, הטכנולוגיות מתחדשות ומשתנות ומודלי העבודה מחייבים מהירות תגובה עסקית, כך שארגונים לא יכולים עוד להתבסס על תוכניות חומש ארוכות טווח, אלא זקוקים לתוכנית עבודה ממוקדת שניתן ליישם באופן מיידי.

 

את החברה מובילים פיני קמרי, מי שהיה מנכ"ל זוגלובק והמשנה למנכ"ל בחברת שטראוס, ומאחוריו מעל 30 שנות ניסיון של כהונה בתפקידי הנהלה בכירה בחברות המובילות במשק הישראלי; וטל פריימן, יועץ אסטרטגי בכיר המתמחה בהובלת תהליכי תכנון אסטרטגי ובהוצאה לפועל של תהליכים אלו. לטל 25 שנות ניסיון של תכנון אסטרטגי והוא החל את דרכו בחברת התכנון האסטרטגי POC. קמרי ופריימן משלבים כוחות עם חטיבת הייעוץ הניהולי בתעשייה בקבוצת AVIV AMCG ומציעים פתרון כולל ללקוחות בשוק הישראלי. את חטיבת מובילה דקלה מור, סמנכ"ל ייעוץ ניהולי לתעשייה, אשר מתמחה בבניית אסטרטגיית לקוחות, תכנון תפיסות הפעלה ארגוניות, ניהול פורטפוליו מוצרים ושיפור תהליכים חוצי ארגון.

 

קובי בן-משה, מנכ"ל AVIV AMCG: "תפיסת העולם שלנו היא שתוכנית אסטרטגית צריכה להיות פרקטית, ולכן השילוב של 621 התחבר לדנ"א שלנו. היכולת לבצע פריצת דרך יוצאת דופן מגיעה מהשילוב שבין הממד האנליטי והיצירתי שאנחנו מביאים לבין השקפת העולם שפיני קמרי מביא כמי שמגיע מעולם הניהול הבכיר. ההתמחות שלו היא בהבנת תהליכי הבחירה וקבלת ההחלטות של מנכ"לים, ויחד אנחנו מפצחים את האסטרטגיה הטובה ביותר ללקוחות".

 

פיני קמרי, שותף ב-621: "בעידן של סביבה המשתנה במהירות, ארגונים זקוקים לתוכנית אסטרטגית רלוונטית, מזהה פעולות נכונות שמתאימות ליכולות הארגון ושיש בה הנעה מהירה לפעולה. AVIV AMCG מביאה פן מעשי ופרקטי מול לקוחות, ערכים שאנו מזדהים איתם וחבירה למטריקס, אשר יכולה להביא הזדמנויות אסטרטגיות לארגונים רבים במשק״.

 

מקבוצת AVIV AMCG נמסר כי ״מגפת הקורונה חידדה את ההבנה שספרי אסטרטגיה עבי כרס המיועדים לתכנון 10 שנים קדימה אינם רלוונטיים יותר בשוק המשתנה תוך כדי תנועה. שיתוף הפעולה של AVIV AMCG ו- 621 מבדלת אותה מחברות ייעוץ ניהולי אחרות, ושמה את הדגש על כך שפרקטיות ומהירות הן שם המשחק. התוכנית האסטרטגית הממוקדת והמזוקקת שתוצע בסיום התהליך תציג את האסטרטגיה העתידית של החברה לתקופת זמן של שנתיים-שלוש ורעיונות לכיווני צמיחה חדשים בארץ ובעולם בהיבטים כלכליים ופיננסיים״.

 

AVIV AMCG, מבית MATRIX, הינה חברת ייעוץ וניהול פרויקטים המתמחה בארבעה תחומי ליבה: ייעוץ בנושאי תכנון וסביבה, תכנון אורבני ופיזי, ייעוץ ניהולי וניהול פרויקטים ומנהלות. הקבוצה, הפועלת למעלה מ-30 שנה, מובילה ומנהלת פרויקטים לאומיים עבור הארגונים הגדולים במשק.