ישראל תשתתף בביתן לאומי בתערוכת המזון הגדולה ביפן FOODEX שתתקיים במרץ. בין היקבים המציגים בתערוכה יקבי כרמל, בנימינה, הגליל, יתיר, ויתקין. שני שליש מהיינות הנצרכים ביפן היום הם יינות מיובאים
הנציגות הכלכלית של משרד התמ"ת ביפן בשיתוף מכון היצוא הישראלי מתכננת בחודש מרץ הקרוב שורת אירועים רחבי היקף בטוקיו ואוסקה לצורך החדרת יינות ישראלים ליפן.
בין היתר תשתתף ישראל בביתן לאומי בתערוכת המזון הגדולה ביפן FOODEX בתאריכים 13 עד ה-16 למרץ. בביתן יציגו 15 יקבים ישראלים את יינותיהם לראשונה בשוק היפני הצמא ליינות מיובאים באיכות גבוהה. בין היקבים המציגים בתערוכה ניתן למצוא יקבים ותיקים ומבוססים כמו יקבי כרמל, בנימינה ואפרת יקבים בינוניים כמו האלה, הגליל ויקבי בוטיק כמו יתיר, סוס ים וויתקין. בנוסף ייערך אירוע טעימת יינות בבית שגריר ישראל בהנחיית מומחה יין ישראלי, מר טל גל כהן, אשר יגיע במיוחד ליפן לצורך האירועים הללו.
עמירם הלוי, הציר הכלכלי ביפן, מציין כי השוק היפני ליינות מיובאים הינו שוק בצמיחה מהירה, בייחוד היין האדום שהינו פופולרי מאוד בכל אסיה בגלל האלמנט הבריאותי המשויך אליו. שני שליש מהיינות הנצרכים ביפן היום הם יינות מיובאים, בעיקר מצרפת.
בנציגות הכלכלית בטוקיו הוקמה "ועדה לקידום יצוא היין הישראלי ליפן" המורכבת מאנשים מובילים בתחום היין ביפן כמו: נשיא איגוד יבואני היין היפני, נשיאת חברת פרסום מובילה, סומלייה יפני בכיר, יבואן יינות מוביל, עיתונאי יין חשוב ונציג חברת סחר יפנית גדולה. עוד מוסר עמירם הלוי כי נרשם עניין רב מהצד היפני להשתתף באירועים המתוכננים על ידי הנציגות ולהכיר ולטעום את היינות הישראלים.
15 יקבים ישראלים משתתפים בפעילות קידום מכירות ביפן
ישראל תשתתף בביתן לאומי בתערוכת המזון הגדולה ביפן FOODEX שתתקיים במרץ. בין היקבים המציגים בתערוכה יקבי כרמל, בנימינה, הגליל, יתיר, ויתקין. שני שליש מהיינות הנצרכים ביפן היום הם יינות מיובאים
00:00 ,26.02.2007
עשוי לעניין אותך
25.02.2007
החוב התקציבי של הרשות הפלסטינית בשנת 2006 - 655 מיליון דולר
25.02.2007
התעשיינים: כמחצית מהמפעלים בצפון מדווחים כי מצבם כיום טוב יותר מאשר לפני המלחמה
25.02.2007
המשטרה ורשות המסים פשטו על משרדי חברות "מעיין" ו"שינטרקו"
25.02.2007
נציגי 20 חברות ישראליות יגיעו לאירוע הייטק ברומניה
22.02.2007
הסתיימו השיבושים בנמל חיפה
22.02.2007
הנהלת הרכבת: שביתת העובדים מיותרת ואינה בתום לב