פריץ עברה בהצלחה את מבדק האיכות של פורום IPL

מטרת המבדק הנה הסמכת ספקים לוגיסטיים לתעשיית הבריאות וקביעת סטנדרט אחיד לעוסקים בתחום. המבדק הועבר על ידי אילן ביטון, מנכ״ל Enabling Insight ונבות הירשהורן מחברת Pharma GDP


13:12 ,30.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פריץ סיימה בהצלחה את מבדק האיכות של פורום Israel Pharma & Medical Logistics. המבדק נערך לאורך מספר חודשים וכלל מפגשים פיזיים ומקוונים על מנת לבדוק באופן מקיף את היערכות החברה לטיפול במשלוחי פארמה ומוצרים רגישים.

 

מטרת המבדק הנה הסמכת ספקים לוגיסטיים לתעשיית הבריאות וקביעת סטנדרט אחיד לעוסקים בתחום. בין הנושאים המרכזיים שנבדקו: ניהול מערכת האיכות, קיום והטמעת נהלים, ניהול סיכונים, טיפול באירועים חריגים, יכולות החברה בתחום שילוח מבוקר טמפרטורה, הדרכה והכשרת עובדים ועוד.

 

המבדק הועבר על ידי אילן ביטון, מנכ״ל Enabling Insight ונבות הירשהורן מחברת Pharma GDP. אילן ביטון ציין כי: ״שיתוף הפעולה של חברת פריץ היה מעולה, התהליך היה מוצלח מאד ומוכיח שוב את חשיבות ויעילות המבדק כלפי הלקוחות והתעשייה״.

 

מחברת פריץ נמסר כי ״אנחנו בפריץ מאמינים בניהול האיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לאורך השנים השקענו הרבה מאוד מאמצים בפיתוח והטעמת כלים חדשניים לניהול מערכת האיכות ובהכשרת עובדים מקצועיים ומהימנים, על מנת לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו. מתרגשים להיות חלק מעשייה נפלאה זו״.