החברה עולה עם מסע פרסום תדמיתי חדש בהיקף של כחצי מיליון ₪. הקמפיין יכלול שלטי חוצות בצירים מרכזיים ואזורי עסקים ברחבי הארץ
חברת UPS בישראל עולה בקמפיין תדמיתי חדש. המסר המרכזי הוא: UPSמאפשרת לך להוביל, בלי עיכובים. הקמפיין בהיקף של כחצי מיליון ₪.
הרעיון שעומד מאחורי המסר הפרסומי: UPS לא רק מאפשרת ללקוחותיה להגיע במהירות ובלי עיכובים לכל מקום על פני הגלובוס, היא גם מספקת להם את כל שנדרש כדי להקדיש כמה שפחות זמן למשלוחים שלהם, לפנות זמן לשאר המטלות אשר על סדר היום, ועל ידי כך להצטיין ולהוביל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן", יכלול שלטי חוצות בצירים מרכזיים ואזורי עסקים ברחבי הארץ.
UPS משקיעה חצי מיליון שקל בקמפיין חדש
החברה עולה עם מסע פרסום תדמיתי חדש בהיקף של כחצי מיליון ₪. הקמפיין יכלול שלטי חוצות בצירים מרכזיים ואזורי עסקים ברחבי הארץ
00:00 ,03.09.2006
עשוי לעניין אותך
TNT מוכרת את החטיבה הלוגיסטית שלה
עובדי "רפאל כץ" ו"סיוונית" מתוגמלים בסוף שבוע על ה"רויאל איריס"
IJS Global משקיעה במזרח אירופה
"החבילה" יוצאת לדרך: טרנסכלל משיקה קמפיין פרסום ארצי
קבוצת עמית העניקה חסות להטסת ציוד עבור עמותת אתגרים
שלמה שרון לעובדי מכס אשדוד: "עשיתם את הבלתי ייאמן"