אף.סי (פליינג קרגו) מציעה שימוש במחסנים קדמיים באירופה ואמריקה כפתרון ליצואנים הסובלים מהשביתות
בעקבות השביתה בנמלים הימיים והקשיים בהוצאת משלוחים אויריים ויבשתיים בשל עיצומי המכס, מציעה קבוצת FC (פליינג קרגו) פתרון מיידי ליצואנים הישראליים לאירופה ולאמריקה ,שלפיו בעלי מטען אשר ישלחו איתה מטען לאחסנה במרכזים הלוגיסטיים, יהנו משבוע אחסנה חינם
00:00 ,01.10.2003
קבוצת אף.סי (פליינג קרגו) מציעה פתרון ליצואנים הסובלים מהשביתה בנמלים הימיים ועיצומי המכס- שבוע אחסנה חינם במחסן קדמי בחו"ל
בעקבות השביתה בנמלים הימיים והקשיים בהוצאת משלוחים אויריים ויבשתיים בשל עיצומי המכס, מציעה קבוצת FC (פליינג קרגו) פתרון מיידי ליצואנים הישראליים לאירופה ולאמריקה ,שלפיו בעלי מטען אשר ישלחו איתה מטען לאחסנה במרכזים הלוגיסטיים, יהנו משבוע אחסנה חינם.
הפתרון המוצע כולל שימוש במחסנים הקדמיים שבבעלות אף.סי. (פליינג קרגו) בשיקגו ובבודפשט, שיאפשר ליצואנים הישראליים להקדים ולהוציא מטען מאוחד למספר לקוחות בדרך האויר, אשר יקלט במחסן ומשם יפוצל וישונע ללקוחות הסופיים על פי הנחיות היצואן הישראלי.
מר שי ראשוני מקבוצת אף.סי. (פליינג קרגו) מציין כי בפתרון המוצע על ידם לציבור הלקוחות קיימים יתרונות רבים ובינהם הקדמת הוצאת מלאי כפתרון לעיכובים ביציאה. בנוסף, מדובר במחסן קדמי של תוצרת גמורה, מטופל על ידי צוות ישראלי ומקבל הנחיות טיפול (פיצול חבילות, איחוד אריזות, הוספת ניירת) מהמחסנים הקדמיים של FC (פליינג קרגו) הממוקמים בארה"ב ובמרכז אירופה. ולבסוף, ניתן לשלוח את המשלוחים ללקוחות הסופיים במגוון אמצעי תובלה המתאימים לצרכי היצואן הישראלי, תוך שימוש ברשתות הלוגיסטיות של FedEx או DHL Danzas Air and Ocean.
עוד נמסר כי המשלוחים יכולים לעבור במרכז הלוגיסטי כנקודת פיצול ושיגור (Cross Dock) או לאחסנה עד אשר יסגרו עיסקאות מכירה.
בעקבות השביתה בנמלים הימיים והקשיים בהוצאת משלוחים אויריים ויבשתיים בשל עיצומי המכס, מציעה קבוצת FC (פליינג קרגו) פתרון מיידי ליצואנים הישראליים לאירופה ולאמריקה ,שלפיו בעלי מטען אשר ישלחו איתה מטען לאחסנה במרכזים הלוגיסטיים, יהנו משבוע אחסנה חינם.
הפתרון המוצע כולל שימוש במחסנים הקדמיים שבבעלות אף.סי. (פליינג קרגו) בשיקגו ובבודפשט, שיאפשר ליצואנים הישראליים להקדים ולהוציא מטען מאוחד למספר לקוחות בדרך האויר, אשר יקלט במחסן ומשם יפוצל וישונע ללקוחות הסופיים על פי הנחיות היצואן הישראלי.
מר שי ראשוני מקבוצת אף.סי. (פליינג קרגו) מציין כי בפתרון המוצע על ידם לציבור הלקוחות קיימים יתרונות רבים ובינהם הקדמת הוצאת מלאי כפתרון לעיכובים ביציאה. בנוסף, מדובר במחסן קדמי של תוצרת גמורה, מטופל על ידי צוות ישראלי ומקבל הנחיות טיפול (פיצול חבילות, איחוד אריזות, הוספת ניירת) מהמחסנים הקדמיים של FC (פליינג קרגו) הממוקמים בארה"ב ובמרכז אירופה. ולבסוף, ניתן לשלוח את המשלוחים ללקוחות הסופיים במגוון אמצעי תובלה המתאימים לצרכי היצואן הישראלי, תוך שימוש ברשתות הלוגיסטיות של FedEx או DHL Danzas Air and Ocean.
עוד נמסר כי המשלוחים יכולים לעבור במרכז הלוגיסטי כנקודת פיצול ושיגור (Cross Dock) או לאחסנה עד אשר יסגרו עיסקאות מכירה.
עשוי לעניין אותך
מרדכי פרידמן במשא ומתן לרכישת אחזקותיה של פולאר בחברת טרנסכלל
Menlo פיתחה והחלה בשיווק תוכנה לוגיסטית ללקוחות עצמאיים
Kuehne & Nagel חנכה מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה של פרנקפורט
חברת כסלו הגבירה את פעילותה של מחלקת התערוכות והפרוייקטים
עובדי פריץ קומפניס נרתמו למבצע איסוף מזון למשפחות נזקקות בשיתוף עם עמותת "פתחון לב"
עמוס רון, בכנס ארגון התאגידים לקראת השנה החדשה : "הצפי בנמלים הוא שיהיה מאבק קשה"