חברת UPS בישראל עברה בהצלחה את המבדק המסכם של פורום IPL

התכנית כללה בדיקה מקיפה של היבטי האיכות בארגון - נהלים, תיעוד וניהול מידע, פרקטיקות לניהול סיכון, ניהול קבלני משנה, ביצוע תחקירים ועוד. תעודת ההסמכה הוענקה ל-UPS במעמד שציין את השלמת המבדק המסכם


10:19 ,22.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל עברה בהצלחה את תכנית ההסמכה של פורום IPL (Israel Pharma & Medical Logistics) לספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות. תעודת ההסמכה הוענקה ל- UPS במעמד שציין את השלמת המבדק המסכם ואת סיומה של תכנית איכות מקיפה מטעם הפורום, אותה בחרה החברה ליישם.

 

התכנית כללה בדיקה מקיפה של היבטי האיכות בארגון - נהלים, תיעוד וניהול מידע, פרקטיקות לניהול סיכון, ניהול קבלני משנה, ביצוע תחקירים ועוד. עמודי הליבה המרכזיים של מערכת האיכות נסקרו לעומקם ובוצעו בהם שיפורים, בהתאם לדרישות הלקוחות, הרגולציה והאתגרים איתם מתמודדת התעשייה.

 

מחלקת הפארמה של UPS בישראל הנה חלק ממערך ה-Healthcare הנרחב של UPS העולמית. הסמכת IPL ממצבת ביתר שאת את המחלקה כאופציה המקצועית והמהימנה ביותר למשלוחים ביולוגיים, תרופות, קנאביס, תלויי זמן ועוד.

 

אילן ביטון, מנכ״ל Enabling Insight, אשר הוביל את התהליך מטעם הפורום ציין כי: ״עצם העובדה כי UPS בחרה בתהליך עומק משמעותי מסוג זה אינה מובנת מאליה ומעידה על המחויבות העמוקה של הארגון לאיכות בכלל ולפארמה בפרט. לכל אורך הדרך ניכרו ההשקעה והחיבור לתהליך מתוך רצון מקצועי וכנה להשיג שיפור משמעותי, ארוך טווח, המותאם לצרכי התעשייה והרגולציה״.