אוריין רכשה את הבעלות על חברת קונספטליין

קונספטליין, המתמחה במתן שירותי הפצה והובלה של תרופות ושל מוצרים אחרים מבוקרי טמפרטורה, נרכשה מבעליה טל ליבוביץ׳ תמורת 3 מיליון שקל. אוריין: נרכז את פעילות ההובלה וההפצה של תרופות בקונספטליין תוך הרחבת סל המוצרים


09:03 ,28.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אוריין הודיעה השבוע כי רכשה את את מניות הרוב (51%) בחברת קונספטליין מידי טל ליבוביץ׳, אשר ימשיך להחזיק כ-49% ממניות החברה. אוריין תשלם לטל ליבוביץ בעבור העיסקה כ-3 מיליון שקל, וכמו כן תעסיק את ליבוביץ׳ כמנכ״ל החברה למשך תקופה מינימלית שאורכה לא פורסם.

 

חברת קונספטליין היא חברה אשר החלה את פעילותה בשנת 2001 ומתמחה במתן שירותי הפצה והובלה של תרופות ושל מוצרים אחרים מבוקרי טמפרטורה באמצעות צי משאיות מבוקר טמפרטורה המופעל על ידי, והיא נהנית ממוניטין עסקי רב בתחום פעילותה. 

 

חברת אוריין ציינה בדיווח לבורסה לני״ע כי פעילותה של קונספטליין משיקה לפעילותה של החברה בתחום ההפצה וההובלה, והינה סינרגטית לפעילות החברה בתחומי השילוח מבוקרי הטמפרטורה. בכוונת אוריין לרכז את פעילות ההובלה וההפצה של תרופות וציוד נלווה מבוקר טמפרטורה בקונספטליין, תוך הרחבת סל המוצרים ללקוחותיה הקיימים, וכן להציע ללקוחות החברה את שירותי קונספטליין. 

 

על פי נתונים שהעבירה אוריין, בשנת 2018 קונספלטיין דיווחה על מחזור הכנסות של כ-12 מיליון שקל, בבעלותה נכסים בשווי 9.6 מיליון שקל והרווח הנקי של החברה עמד על 1.27 מיליון שקל.