הושלם סיור לימודי בסוויספורט ו- FedEx

הסתיים בהצלחה סיור נוסף לחברי פורום שילוח מבוקר טמפרטורה, להיכרות עם התהליכים התפעוליים בהובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה, בהשתתפות חברות מובילות מתעשיית הפארמה


08:50 ,19.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת פעילות הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה של PORT2PORT, נערך אתמול (ב') סיור במסוף המטען סוויספורט ובמתחם התפעול של FedEx Express בנתב”ג. בסיור לקחו חלק חברות מתעשיית הפארמה והביומד, שגילו עניין רב בפעילות מסוף המטענים כמו גם בפתרונות חדשניים להטסת מטענים מבוקרי טמפרטורה.

 

את הסיור פתח שי חיימוב, מנהל הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה, אשר הסביר על מטרות הפורום והפעילות הצפויה בהמשך השנה. 

 

לאחריו סקר סמנכ"ל השירות והתפעול בסוויספורט, אורי שוחט, את התהליכים המתבצעים במסוף ואת חשיבות הטיפול במשלוחים מבוקרי טמפרטורה.

 

בהמשך דיבר רון מלניק מחברת FedEx Express ישראל, אודות הבנת צרכי הלקוחות  מהתחום, האתגרים של הספקים הלוגיסטיים והיערכותם לטיפול במשלוחים רגישים.

 

היום כלל סיור במסוף המטען, עם דגש על מחסן פארמה ואמצעי הטסה אקטיביים ופאסיביים. לאחריו נערך סיור במתחם התפעול של FedEx שם נערכה סקירה על פתרונות אריזה ייעודיים לתעשיית הפארמה.

 

בסיומו של הסיור, ביקרו הלקוחות במטוס המטען של FedEx וקיבלו הסבר אודות מיקום משלוחים רגישים במטוס וסדרי העדיפויות בעת העמסת אמצעי ההיטס. 

 

הסיור התקיים ביוזמת הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה המנוהל על ידי PORT2PORT. סיורים נוספים צפויים בנמלי הים במהלך חודש מרץ בשיתוף עם משלחים וחברות ספנות מובילות.

 

נציין כי חברות וארגונים הפועלים בתחום מוזמנות להצטרף לפורום, ללא תשלום. זאת באמצעות מילוי הפרטים בטופס ההרשמה - לקישור לטופס הצטרפות לחצ/י כאן.