פורום IPL התארח אצל DHL אקספרס

המפגש עסק בהובלה אווירית למשלוחים מבוקרי טמפרטורה, וכלל סיור במטוס המטען של החברה ובמסוף המטענים של ממן


13:07 ,18.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

עשרות נציגים מחברות פארמה בישראל השתתפו היום במפגש ייחודי שכלל היכרות עם שירותי בלדרות אקספרס, פעילות מסוף מטענים ודרישות האיכות והרגולציה בתחום.

  

את היום פתח יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק של DHL אקספרס ישראל, אשר הדגיש את החשיבות הרבה שהחברה מייחסת למשלוחים מבוקרי טמפרטורה ולמשלוחי תרופות בפרט. איבגי ציין את המיקוד בתחום בשלושת השנים האחרונות שכלל שיתופי פעולה ופתרונות ייעודיים שגרמו לצמיחה בתחום.

 

לאחר מכן זכו המשתתפים לבקר במטוס המטען של  DHLאקספרס, לצפות בטיפול במשלוחי היבוא ולהתרשם ממתחם התפעול ומתהליכי העבודה של החברה.

 

בהמשך סקר סמנכ"ל התפעול בממן, עירן קוסובר, את פעילות מסוף המטענים ואת ההיערכות לדרישות הרגולציה בנושא שילוח מבוקר טמפרטורה. קוסובר סקר את התהליכים הננקטים ואת שיתוף הפעולה הנדרש בין הגורמים השונים בשרשרת, על מנת להבטיח את איכות המטענים. לאחר הסקירה סיירו המשתתפים במסוף המטענים האווירי ממן, בדגש על מחסנים מבוקרים, אמצעים ייעודיים לתחום ושירותי ערך מוסף שמעניק המסוף.

 

בהמשך היום, סקרה יסמין באזוב, יועצת בנושאי איכות ורגולציה, את עקרונות ה – GDP (Good Distribution Practice) ושיתפה מניסיונה בתחום הובלת משלוחי תרופות באוויר.

 

את המפגש חתם שי דויד, מחברת BTG, אשר הסביר על שיפור תהליכי השילוח באמצעות CAPA (Corrective and Preventive Action), והציג תחקירי משלוחים לדוגמה. את היום הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma Logistics.