ק.א.ל הראשונה בישראל שהוסמכה לתקן QEP של אנווירוטיינר

ההסמכה כמפעיל מוסמך של מכולות מבוקרות טמפרטורה לכל אורך רשת האספקה ניתנה לכל תחנות האון ליין של החברה בתל אביב, ליאז' וניו יורק


00:00 ,26.02.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ק.א.ל קווי אוויר למטען הוסמכה על ידי אנווירוטיינר (Envitotainer) לתקן QEP)  Qualified Envirotainer Provider) - מפעיל מוסמך של מכולות מבוקרות טמפרטורה של אנווירוטיינר.

תוכנית QEP להכשרה ואיכות פותחה על ידי אנווירוטיינר בעקבות בקשת יצרני תרופות להכיר בספקי שירותים לוגיסטיים שברשותם תהליכים, ידע ותוכנית הכשרות לטיפול הולם במשלוחים המוטסים במכולות החברה.

הסמכת QEP פירושה שכל הנהלים התפעוליים ותוכניות ההסמכה הכרוכים בטיפול במכולות מבוקרות טמפרטורה של אנווירוטיינר עומדים בסטנדרטים הדרושים, נאכפים ומבוצעים הלכהלמעשה.

Envitotainerהיא החברה המבילה בעולם בפתרונות לוגיסטיים למכולות מבוקרות טמפרטורה, עם דגש עלתעשיות הפרמצבטיקה והביוטק.

מנכ"ל ק.א.ל ירום אורן הודיע שק.א.ל הינה החברה הישראלית הראשונה לקבל תקן QEP וכי הוא גאה בצוות העובדים, שניהל את התהליך עד לקבלת ההסמכה. אורן מסר עוד שקבלת ההסמכה והעמידה בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים מדגישים את המחויבות הבלתי מתפשרת של ק.א.ל למקצוענות ולאיכות, תוך שימת דגש רב על שימוש נכון ומדויק בטיפול במטען רגיש ומבוקר טמפרטורה.

סמנכ"ל למבצעי קרקע בק.א.ל, רמי מרום מסר שתקן ה-QEP להכשרה ולאיכות פותח בהתאם לדרישות תעשיית התרופות וגופי התקינה השונים ומבוסס על פרק 17 של תקנות ארגון התעופה הבינלאומי (IATA) לטיפול במשלוחים מתכלים. מרום הוסיף, שקבלת תקן ה-QEP  מצביע על הסטנדרטים הגבוהים של ק.א.ל בתחום ההובלה מבוקרת הטמפרטורה, וכי התקן הינו חלק ממוצר ההובלה מבוקרת הטמפרטורה בק.א.ל, שממש בימים אלו מוגדר מחדש, תוך הבאתו לעמידה בסטנדרטים המחמירים והגבוהים ביותר של התעשייה.

מנהל לוגיסטיקה והובלה מבוקרת טמפרטורה בק.א.ל נבות הירשהורן מסר שק.א.ל קיבלה את ההסמכה בעקבות שורה של מבחנים, שנועדו לבדוק את שרשרת הטיפול במכולות הקירור, משלב ההזמנה, דרך התפעול ועד לשלב הסופי של מסירה מוצלחת של המוצר ללקוח.

יצוין שבנוסף לבדיקת איכות התפעול של המוצר, תהליך ההסמכה כלל גם את תוכנית ההדרכות של כל העובדים העוסקים בתפעול הקונטיינרים.

ק.א.ל קיבלה את תקן ה-QEP עבור כל תחנות האון ליין שלה - תל-אביב, ליאז' וניו יורק.