עמית לוגיסטיקה רכשה את חברת עתיד עמילות מכס ושילוח

לקוחות שתי החברות ייהנו משירותים כגון ניהול מלא של שרשרת האספקה ושירותים לוגיסטיים מתוחכמים אחרים. חברת עתיד פועלת בשוק מזה 40 שנה


00:00 ,24.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לקוחות שתי החברות ייהנו משירותים כגון ניהול מלא של שרשרת האספקה ושירותים לוגיסטיים מתוחכמים אחרים. חברת עתיד פועלת בשוק מזה 40 שנה
 
קבוצת עמית לוגיסטיקה הכריזה על רכישת פעילותה של חברת עתיד עמילות מכס ושילוח בע"מ. חברת עתיד, אשר הוקמה בשנת 1966 על ידי משפחת אירני, סיפקה ללקוחותיה ב-40 השנים האחרונות שירותי לוגיסטיקה, עמילות מכס ותובלה בינלאומית למגוון חברות מהמובילות במשק הישראלי.
 
עם הצטרפותם לעמית, ייהנו לקוחות עתיד ממגוון רחב ביותר של שירותי לוגיסטיקה בינלאומיים, שירותים המסופקים היום על ידי קבוצת עמית  וסוכנה הבינלאומי Panalpina World Transport.
 
רון בארי ואמיר שני, מנכ"לים משותפים, הוסיפו ואמרו כי הסינרגיה בין לקוחות עתיד לבין קבוצת עמית לוגיסטיקה תאפשר מתן שירותי לוגיסטיקה מהגבוהים בענף בארץ. "מותגים בינלאומיים כמו דיזל, ליוויס ול.א.  גיר ייהנו משירותים כגון ניהול מלא של שרשרת האספקה ושירותים לוגיסטיים מתוחכמים אחרים - באמצעות עמית  ו-Panalpina" אמרו רון ואמיר.
 
עורכי הדין שמואל גרוסמן ורועי גלעד ממשרד גרוסמן ושות', המתמחה בשילוח בינלאומי, טיפלו בהיבטים המשפטיים של העיסקה.
 
הנהלת עמית הכריזה כי רכישה מסוג זה היא תהליך טבעי של הקבוצה, וכי הצעד ישרת את האינטרסים של לקוחותיה הקיימים והחדשים כאחד, ואת עובדיה המסורים.