פרידנזון – שנת 2005 היא "שנת המצויינות בשירות"

חברת הלוגיסטיקה והשינוע "פריזנזון" הכריזה על שנת 2005 כעל "שנת המצוינות בשירות". במסגרת זו עברו עובדי החברה ומנהליה סדנאות של מצוינות בשירות בכפר המכבייה בר"ג, במתכונת המקובלת בחברות מוטות שירות במשק הישראלי


00:00 ,19.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הלוגיסטיקה והשינוע "פריזנזון" הכריזה על שנת 2005 כעל "שנת המצוינות בשירות". במסגרת זו עברו עובדי החברה ומנהליה סדנאות של מצוינות בשירות בכפר המכבייה בר"ג, במתכונת המקובלת בחברות מוטות שירות במשק הישראלי.
 
כן השיקה החברה קמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמה: "בפרידנזון חוזרים בתשובה", על מנת להדגיש את מחויבות החברה ועובדיה לקשר רציף והדוק עם לקוחות החברה, תוך עדכונם בזמן אמת בכל הנוגע להתקדמות ביצוע המשימה לעומת הלו"ז המתוכנן.
 
מנהל השיווק של פרידנזון, ברק יבניאלי, ציין כי החברה מפעילה מערכת ניהול איכות (איזו 9001, 2000 ) וכי כחלק מהפילוסופיה הניהולית של פרידנזון, בד בבד עם השקעה בתחומי הציוד הייעודי ותחום מערכות המידע, ההשקעה בתחום המצוינות בשירות היא זו שתקבע בענף התחרותי של הלוגיסטיקה והשינוע את זהותם של מובילי השוק.