רויאל אינטרנשיונל ישראל: 30 משלוחים מצילי חיים בשבועיים האחרונים

הסניף הישראלי של חברת Royale International עוסק בימים אלה בשינוע משלוחים מצילי חיים לכל רחבי אירופה וארה״ב. הפרויקט מתקיים בשיתוף עם משרד הבריאות, המל״ל ורשות שדות התעופה. ניצן הדר: עובדים לילות כימים בכדי להבטיח את הצלחת הפרויקט


10:46 ,29.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

הסניף הישראלי של חברת Royale International עוסק בימים אלה בשינוע משלוחים מצילי חיים לכל רחבי אירופה וארה״ב. הפרויקט מתקיים בשיתוף עם משרד הבריאות, המל״ל ורשות שדות התעופה שאפשרה הליך מיוחד לטובת הפרויקט.

 

המשלוחים משונעים על ידי בלדרים מוטסים (Hand Carry) וכוללים לעיתים 3 בלדרים מוטסים עבור כל משלוח על מנת להגיע למקומות מורכבים כמו איטליה, ספרד וגרמניה.

 

תפעול הפרויקט מצריך מיומנות רבה, מאחר ומסירת המשלוחים נדרשת תוך 24-48 שעות מרגע האיסוף, תוף שמירה על בקרת טמפרטורה. מהחברה נמסר כי בשבועיים האחרונים בוצעו כ-30 משלוחים רגישים,  והפרויקט עדיין בעיצומו.

 

מנכ״ל רויאל אינטרנשיונל ישראל, ניצן הדר: ״אנחנו עובדים לילות כימים בכדי להבטיח את הצלחת הפרויקט. נוכח ביטולי הטיסות הנרחבים של חברות התעופה, מדי יום אנו נדרשים לבצע התאמות הנדרשות לטובת הצלת חיים. בפרויקט מעורבים גם סניפי Royale ברחבי העולם שמגיבים באופן מיידי לשינויים. אנחנו נמשיך לתת ללקוחות שלנו את המענה האיכותי ביותר על אף המגבלות הקיימות והאתגרים הרבים בתקופה זו״. 

 

נציין כי Royale International היא חברת התובלה הקריטית הגדולה בעולם עם 47 סניפים ב-27 מדינות.  הסניף הישראלי יחגוג שנה לפתיחתו ביוני הקרוב.